فرماندار رودسر گفت: سه طرح اصلی سالم‌سازی دریا در رودسر به بخش خصوصی واگذار شده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، رضا دوست‌جلالی امروز در رودسر با بیان اینکه طرح‌های سالم‌سازی دریا در بخش گردشگری تاثیر زیادی دارد، اظهار کرد: رودسر یکی از شهرستان‌های مهم گیلان در اجرای طرح سالم‌سازی دریا است.

وی، ساحل زیبای رودسر را دارای ویژگی‌های زیادی دانست و تصریح کرد: تمام سواحل رودسر مسافرپذیر است و هر ساله در فصل دریا گردشگران زیادی وارد این سواحل می‌شوند.

فرماندار رودسر از واگذاری سه طرح اصلی سالم‌سازی دریای رودسر به بخش خصوصی خبر داد و اذعان کرد: هم‌اکنون دو طرح خصوصی و 40 طرح آزاد در 44 کیلومتر ساحل رودسر فعالیت می‌کنند.

وی، با اشاره به اینکه تمام این طرح‌ها قابل شناسایی است، ابراز کرد: این موضوع جزو نقاط مثبت طرح‌های سالم‌سازی دریا در رودسر است.

دوست‌جلالی، یکی از مشکلات طرح‌های سالم‌سازی دریا در رودسر را آلودگی و عرضه غیر بهداشتی محصولات در داخل طرح‌ها عنوان کرد و یادآور شد: در این راستا باید تدابیری اندیشیده شود.

وی، در ادامه با بیان اینکه اشتغال از جمله دغدغه‌های مردم است، خاطرنشان کرد: در رودسر باید حدود 3 هزار و 900 فرصت شغلی ایجاد شود که بخش خصوصی در این زمینه نقش مهمی دارد.

این مسئول، با اشاره به اینکه بررسی و برطرف کردن مشکلات مردم از جمله وظایف مدیران و مسئولان است، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم در این راستا گام‌های مهمی برداریم./ج1

برچسب ها: گیلان ، رودسر ، فرماندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.