عملکرد معاونت فنی و عمران منطقه 10 در سه ماهه اول سال جاری

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 10 عملکرد سه ماهه نخست سال 91 این اداره را تشریح کرد.

سید محمد ناظم رضوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان عملکرد این اداره افزود: بر اساس اولویت های تعیین شده و نیاز سنجی های به عمل آمده در راستای کیفی سازی معابر شهری و تسریع در عبور و مرور وسایل نقلیه و همچنین جلب رضایت شهروندان فعالیت های عمرانی منطقه برنامه ریزی شده است.

وی اظهار داشت: پخش بیش از 8 هزار تن آسفالت در سطح معابر، 2 هزار تن مرمت و لکه گیری، 24 هزار تر مربع زیر سازی، تک جدول به میزان 2 هزار متر طول و دو هزار و پانصد متر نهر سازی از فعالیت های مهم منطقه است.

ناظم رضوی تاکید کرد: به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان و جلوگیری از آب گرفتگی معابر، آسفالت اساسی و روکش، زیر سازی ، نهر سازی ، لکه گیری، احداث تک جدول، کانیو بندی، خاک برداری، سنگدال، ساخت دریچه و چندین طرح دیگر، از جمله اقداماتی است که با مجوز قرار دادن نواحی سه گانه در سطح مجلات منطقه انجام  شده است.

معاون فنی و عمرانی منطقه در ادامه از پیگیری و احداث پروژه های فرهنگی، ورزشی ، اجتماعی ، ترافیکی و خدماتی در منطقه خبر داد و خاطر نشان کرد: رویکرد منطقه در سال جاری اتمام پروژه های نیمه تمام است که با حمایت شهردار منطقه و تلاش عوامل اجرایی پروژه های بزرگی از جمله مجموعه فرهنگی خدماتی مهتاب و مجموعه ورزشی شهربانو به زودی آماده و به بهره برداری می رسد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار