معاون اداره فضای سبز و امور شهری شهرداری منطقه 10 از فعالیت این اداره در سطح منطقه و با تلاش همکاران خبر داد.

مهرداد زنگنه فر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: با تلاش این اداره و به منظور تأمین روشنایی بوستان رضوان تعداد 20 عدد لامپ های روشنایی این بوستان تعویض شد.

زنگنه فر در ادامه با اشاره به خشکه زنی درختان خیابان جیحون تصریح کرد: اداره فضای سبز شهرداری منطقه نسبت به عملیات خشکه زنی درختان خیابان جیحون اقدام به عمل آورد و هدف از اجرای این عملیات حفظ طراوت و شادابی درختان و افزایش بنیه درخت است.

وی اظهار داشت: در راستای تأمین روشنایی بلوار امام خمینی(ره) تعداد 9 عدد لامپ های روشنایی این بلوار با تلاش اداره فضای سبز تعویض شد.

معاون اداره فضای و امور شهری شهرداری اعلام کرد: با تلاش این اداره عملیات خشکه زنی درختان خیابان قصرالدشت انجام شد که رضایتمندی شمار زیادی از شهروندان را به دنبال داشت.

*طرح جهادی رفع سد معبر در خیابان امام خمینی(ره)

محموداکبری رییس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 10 گفت: به منظور رفع سد معبر صنفی و جلوگیری از هر گونه مزاحمت برای شهروندان و آزادسازی معابر برای تردد آسان عابران پیاده طرح جهادی رفع سد معبر صنوف در خیابان امام خمینی(ره) انجام شد.

اکبری ادامه داد: در راستای رسیدگی به مشکلات شهروندان در خصوص مبارزه با جانوران مضر شهری عملیات شناسایی کلونی های موش انجام شده است و هدف از اجرای این طرح انسداد، طعمه گذاری و لانه کوبی و همچنین کاهش پیام های 137 اعلام کرده است.

وی در ادامه با اشاره به جمع آوری سد معبر اصناف اذعان داشت: با توجه به اینکه سدمعبر باعث انسداد موقت یا دائم و ایجاد موانع فیزیکی در سطح معابر می شود و نارضایتی شهروندان را به همراه دارد و با توجه به اخطارهای مکرر به اصناف جهت جمع آوری سد معبر با وجود عدم توجه به این اخطار اداره ساماندهی منطقه، در راستای خدمت رسانی به شهروندان نسبت به اخطاریه جمع آوری سد معبر اصناف متخلف واقع در خیابان های سطح محدوده اقدام کرد.

*اجرای درخواست پیام های مردمی 137 منطقه

سیدمحمدناظم رضوی معاون اداره فنی و عمرانی شهرداری منطقه 10 با بیان درخواست پیام های مردمی 137 افزود: با توجه به درخواست ها و پیام های مردمی 137، اداره فنی و عمران شهرداری منطقه نسبت به لکه گیری آسفالت در سطح محدوده منطقه به 6 تن اقدام به عمل آورد.

ناظم رضوی اعلام کرد: با تلاش این اداره عملیات روکش آسفالت در خیابان رنجبر، مقابل خیابان لطفی زاده و مقابل ورزشگاه شهدای جیحون کوچه رستمی به تناژ 60 تن به اتمام رسید.

وی تصریح کرد: در راستای ارایه خدمات بهینه به شهروندان و با هدف جلب رضایتمندی رفاه،‌آسایش و ایمنی در تردد آنان عملیات روکش آسفالت در کوچه پالیزیان به پایان رسید.

معاون اداره فنی و عمران شهرداری منطقه 10 گفت: با توجه به درخواست ها و پیام های مردمی 137، نسبت به لکه گیری و روکش آسفالت در سطح محدوده و قسمتی از کوچه آذرخش واقع در خیابان حسام الدین به تناژ 28 تن اقدام به عمل آورد.

ناظم رضوی با اشاره به مرمت نوار حفاری اداره برق در سطح منطقه خاطر نشان کرد: با تلاش این اداره، نوار حفاری اداره برق خیابان نوری، کوچه قنبریها و کوچه علی اکبری را به تناژ 27 تن مرمت انجام شد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار