هم اندیشی با شوراياري محلات ده گانه شهرداری منطقه 10 برگزار شد .

فرامرز عظیمی شهردار منطقه 10 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، در این جلسه با تاکید بر اهمیت نقش مشورتی و نظارتی شورایاران در رفع مشکلات محلات افزود : ارتباط مستمر و سازنده با شورایاران و افزایش تعاملات با آنان موجب شناسایی مشکلات و تسریع در انجام امور و ارتقای کیفیت خدمات می شود .

وی ادامه داد : شورایاران بدون هیچ چشم داشتی به مردم خدمت می کنند آنان پل ارتباطی شهروندان با شهرداری هستند و از این رو تعامل با آنان به عنوان بازوان نظارتی موجبات جلب اعتماد شهروندان در مشارکت اداره امور شهر و تحقق اهداف مدیریت شهری را فراهم خواهد کرد .

در ادامه عظیمی اجرای درست و کارشناسی به موقع در خواست های شورایاران را از اولویت های های منطقه دانست و عنوان کرد: از تمامی دست اندرکاران می خواهیم تا با جدیت تمام نسبت به رفع مشکلات مطروحه از سوی شورایاران اقدام و با پاسخگویی مناسب در راستای مرتفع کردن انتظارات نمایندگان مردم گام بردارند .

شهردار منطقه ده ضمن تاکید بر تجهیز سرای محلات ، مرمت جدولهای نهرها ، اجرای پارکینگ طبقاتی ، تجهیز خانه های اسباب بازی ، رسیدگی به وضعیت سرویس های بهداشتی و بازار روزهای سطح منطقه از مدیران مربوطه خواست با تمام توان نسبت به تحقق در خواست های بحق شهروندان اقدام نمایند ./ل

برچسب ها: تحقق ، مدیریت ، شهر ، شورایاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار