شهردار منطقه 5 گفت: پس از افتتاح فاز نخست بوستان جوانمردان ، ساخت فاز 2 بوستان آغاز می شود که دراین فاز ساخت مسجد جامع نیز پیش بینی شده است.

سعید طلوعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: احداث مجموعه تفریحی و گردشگری جوانمردان در حاشیه رود دره ای که در گذشته یک تهدید بود تبلور عقل حاکم بر مدیریت شهری است.
 شهردار منطقه 5 ادامه داد:  به منظور ایجاد فضای معنوی در این مجموعه دو نمازخانه احداث شده است و در فاز دوم طرح، مسجد جامع بوستان احداث و به بهره برداری می رسد.
 وی در پایان خاطر نشان کرد:  ساخت مسجد در فضاهای تفریحی ، ضرورتی انکار ناپذیر است که می تواند به رشد اخلاقی جامعه کمک های زیادی کند.
 
*مسیر های متصل به بوستان جوانمردان ایمن سازی شد

 معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 گفت:  همزمان با تکمیل عملیات اجرایی فاز نخست بوستان جوانمردان مسیرهای متصل به این مجموعه تفریحی ایمن سازی شد.
ولی نجاتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: بزرگراه شهید همت و خیابان شهر زیبا و مرادی از مهم ترین راههای منتهی به بوستان جوانمردان است که با هدف تامین رفاه شهروندان طرح های ترافیکی در این محورها اجرا شد.
 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 ادامه داد:  به منظور مناسب سازی و ایمن سازی راههای منتهی به این بوستان،  طرح هایی در قالب اجرای طرح خط کشی محوری،  نرده گذاری و همچنین نصب تابلوهای راهنما در مسیر اجرا شد.
 وی اضافه کرد:  در این اقدام 5200 متر خط کشی محوری  جهت ارتقای ایمنی تردد شهروندان و گردشگران اجرا شد.
 معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 5  گفت: با هدف تسهیل در تردد شهروندان و راهنمایی مسیر به گردشگران 30 عدد تابلو شناسایی مسیر نیز نصب شد./ز

برچسب ها: افتتاح ، فاز ، نخست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار