به گزارش
سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،دبير اين همايش در مراسم افتتاحيه گفت: اين همايش با محوريت بررسي راهکارهاي توسعه بازار صنعت چرم و کفش ايران با همکاري دانشگاه هنر اسلامي تبريز برگزار مي شود.
خادم افزود: نقش دانشگاه در توسعه صنعت چرم و کفش ، جايگاه طراحي در صنعت کفش ، شناسايي ذائقه و سليقه مشتري ، فرهنگ سازي توليد چرم و کفش با کيفيت و توسعه زيرساخت هاي صنعت چرم و کفش از مهم ترين محورهاي همايش است.
وي گفت: نقش رسانه ها در توسعه بازار و فروش و نيز بيان تجربيات توليدکنندگان موفق در صنعت چرم و کفش از ديگر محورهاي دومين همايش ملي صنعت کفش و چرم است.