نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل خواستار تقویت روابط اقتصادی استان اردبیل با کشورهای همسایه با لحاظ قراردادن موقعیت جغرافیایی ویژه این استان شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  بهروز پورسلیمان امروز در کمیسیون تجارت و امور گمرکی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل افزود: تجارت با چالش‌های عمده‌ای مواجه است به طوری که در تجارت خارجی با مشکلات جدی روبرو هستیم.

وی با تاکید بر اینکه مسایل و مشکلات فرایند تجارت باید در کمیسیون تخصصی اتاق به صورت شفاف مورد بررسی قرار گیرد افزود: در استان اردبیل روابط اقتصادی با کشور‌های همسایه بسیار پایین است و این در حالی است که استان اردبیل از لحاظ جغرافیایی دارای موقعیت ویژه در منطقه است.

پور سلیمان با اشاره به فعالیت‌های اتاق اردبیل در پیگیری مشکلات فرآوری صنعت، تولید و تجارت، گفت: اتاق بازرگانی اردبیل به صورت جدی پیگیر مطالبات بخش خصوصی از بخش دولتی است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل در ادامه به نقش تاثیرگذار کمیسیون‌های تخصصی اتاق و نیز موفقیت‌های کمیسیون تخصصی کشاورزی اردبیل در سطح کشور اشاره کرد و گفت: کمیسیون‌های اتاق بازرگانی اردبیل متشکل از اساتید دانشگاه، پژوهشگران و صاحب‌نظران در حوزه‌های مختلف تخصصی فعال بوده و نگاه به مسایل کاملاً علمی و تخصصی است./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.