حجت الاسلام صديقي در اختتاميه جشنواره حديث ارتش:

ارتش جمهوري اسلامي ايران الگويي براي ارتش کشورهاي مسلمان است

امام جمعه موقت تهران با بيان اينكه ارتش جمهوري اسلامي ايران تنها ارتش در دنيا است که در فرماندهي آن نائب امام زمان(عج) حضور دارد، افزود: اين ارتش، با تجربه حضور در 8 سال دفاع مقدس الگوي ارزشمندي براي کشورهاي مسلمان جهان شده است.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، مراسم اختتاميه سومين جشنواره حديث ارتش صبح امروز(چهارشنبه) در سالن همايش هاي کوثر سازمان عقيدتي سياسي ارتش با حضور حجت الاسلام کاظم صديقي امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام آل هاشم رئيس سازمان عقيدتي- سياسي ارتش، امير صباحي فرد جانشين فرمانده پدافند هوايي خاتم الانبياء(ص)، امير دره باغي جانشين فرمانده نيروي هوايي ارتش، امير آراسته معاون هماهنگ کننده نيروي زميني و جمعي از مقامات لشکري و کشوري برگزار شد.

در اين مراسم حجت الاسلام و المسلمين صديقي، با بيان اينكه ارتش جمهوري اسلامي ايران  تنها ارتش در دنيا است که در فرماندهي آن نائب امام زمان(عج) حضور دارد، افزود: اين ارتش، با تجربه حضور در 8 سال دفاع مقدس الگوي ارزشمندي براي کشورهاي مسلمان جهان شده است.

وي ارتش جمهوري اسلامي ايران را پيشرو در خط مقدم جبهه آشنايي با حديث دانست و افزود: حديث در اسلام نقش حياتي دارد واسلام ناب با جريان غدير همواره بر اينکه جز خداوند کسي حق حکومت ندارد تاکيددارد.

‌امام جمعه موقت تهران تصريح کرد: احاديث در نخستين وهله به مسئله رهبري اشاره دارند و رهبري را سرنوشت ساز ترين مسئله بشريت مي دانند.

وي خاطرنشان کرد: اگر احاديث را از سلام، بکاهيم بر کشور ظلم حاکم مي شود اما جامعه اسلامي زير بار حرف زور نمي رود و همواره به دنبال کساني است که يك بال خود را با تقوا و بال ديگر خودشان را با علم آراسته باشند.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار