سومين جشنواره سراسري حديث ارتش با حضور حجت الاسلام نيكبخت جانشين سازمان عقيدتي سياسي ارتش، حجت الاسلام واحدي معاون فرهنگي و روابط عمومي ارتش آغاز به كار كرد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران سومين جشنواره سراسري حديث ارتش با حضور حجت الاسلام نيكبخت جانشين سازمان عقيدتي سياسي ارتش، حجت الاسلام واحدي معاون فرهنگي و روابط عمومي ارتش و 180 نفر از برترين هاي رشته حديث از تمامي يكانهاي ارتش در سطح كاركنان پايور و وظيفه، خواهران شاغل و دانشجو، دانشجويان دانشگاههاي ارتش و خانواده هاي كاركنان در سالن همايش هاي كوثر سازمان عقيدتي سياسي ارتش آغاز به كار كرد.

بر اساس اين گزارش حجت الاسلام نيكبخت ضمن تبريك ايام مبارك ماه شعبان گفت: هدف از برگزاري اين جشنواره آشنايي خانواده بزرگ ارتش با كلام و سخنان معصومين (ع) به عنوان يك الگوي عملي و تأثيرگذار در زندگي روزمره است و خداوند را شاكريم كه در دهه چهارم انقلاب اسلامي با پشتوانه و تجربه بيش از سه دهه گذشته امروز سومين جشنواره حديث ارتش را به صورت منسجم تر و با اصول علمي در جهت ترويج گرايش به حديث، خواندن و استفاده از احاديث ائمه معصومين (ع) برگزار نماييم.

حجت الاسلام نيكبخت در ادامه افزود: امروز احاديثي كه با كوشش علماي اسلام در دسترس ما قرار گرفته است منبعي بسيار غني و مورد اعتماد مي باشد و بايد با برنامه ريزي دقيق و استفاده مطلوب از ابزارهاي جديد بتوانيم در حفظ و حراست اين منابع عظيم سرمايه گذاري و از كلام ائمه معصومين(ع) بهترين بهره برداري را در جهت ترويج فعاليت قرآني بنمائيم.

گفتني است اختتاميه اين جشنواره فردا با حضور حجت الاسلام صديقي امام جمعه موقت تهران و جمعي از مقامات عالي رتبه ارتش با معرفي و تقدير از برگزيدگان نهايي به كار خود پايان خواهد داد. /س3
برچسب ها: دفاعی ، ارتش ، حدیث ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار