فرماندار شوش گفت: شرکت فولاد و الکل صنعتی شوش در شرایط کنونی 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عبدالرضا سعیدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان اظهار داشت: شرکت فولاد و تولید الکل صنعتی شوش در شرایط کنونی از پیشرفت 50 درصدی برخوردار است.

وی با اشاره به اهمیت این طرح در شهرستان شوش افزود: این طرح در سطح شهرستان شوش زمینه اشتغال 800 نفری را در سطح شهرستان فراهم می‌کند.

این مقام مسئول تاکید کرد: اشتغال‌زایی این کارخانه‌ها به صورت مستقیم است و به صورت غیر مستقیم نیز سبب رونق گرفتن شهرک صنعتی این شهرستان خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط موجود در سطح شهرستان شوش افزود: تلاش کرده‌ایم تا شاخص‌های بخش فرهنگ و بهداشت و اشتغال رشد یابد و در این باره وضعیت مناسبی در شهرستان شوش وجود دارد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان شوش، گفت: تحولی که در شرایط کنونی در بخش کشاورزی در حال رخ دادن است این شهرستان را به قطب کشاورزی در خوزستان و جنوب غرب کشور مبدل می‌کند.

رئیس شورای اداری شهرستان شوش خاطرنشان کرد: امسال 300 میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی در شهرستان شوش اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان شوش با اشاره به ثبت نام متقاضیان در این شهرستان افزود: تاکنون بیش از 500 متقاضی تسهیلات در سامانه ثبت نام کرده‌اند.

وی تاکید کرد: دولت در راستای توجه به بخش کشاورزی در سال‌جاری تلاش‌های زیادی کرده و اعتبارات خوبی نیز در این باره اختصاص یافته است.

وی افزود: این تسهیلات در زمینه‌های مختلف کشاورزی از جمله صنایع تبدیلی، دامداری، کشت و زراعت و توسعه باغات در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

رئیس شورای تامین شهرستان شوش تاکید کرد: بخش کشاورزی تولید را پویا می‌کند و در راستای استقلال غذایی ایران نیز تاثیر مستقیم دارد و به این دلیل باید این بخش حمایت کرد./س
برچسب ها: پیشرفت ، فیزیکی ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یعقوب زرگانـــــــے
۰۰:۲۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
واقعأ خیلـــے خیلــ ے خوبه ڪ ہ شرکت شخصی فولاد درخوزستان تاسیس شد .امیدوارم که قسمت بشه ماهم اونجا مشغول بکار بشیم ..باکمال تشکر