معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور از تدوين سند سلول‌های بنیادي در ستاد توسعه فناوري سلول‌هاي بنيادي معاونت علمي وفناوري رياست جمهوري خبرداد.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومي و اطلاع‌رساني معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري؛ دكتر سلطانخواه در نوزدهمين جلسه ستاد راهبري اجراي نقشه جامع علمي كشور با اشاره به برگزاری جشنواره و نمايشگاه گیاهان دارویی، فرآورده‌هاي طبيعي و طب سنتی گفت: این جشنواره نشان داد که مردم در استفاده از دانش‌های بومی پیشگام هستند و امیدواریم با تصویب نهایی سند گیاهان دارویی در ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور، کار در این زمینه تسریع شود.

رئيس بنياد ملي نخبگان و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تدوین سند سلول‌های بنیادي در معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری افزود: در مدل توسعه فناوری، نمی‌توان فقط بر الگوی فشار فناوری بر اثر حمایت‌های دولتی تکیه کرد، بلکه باید به کشش بازار و تقاضا برای فناوری‌های نوین هم توجه شود .

وزير آموزش و پرورش: تعریف مشترکی در مورد اقتصاد دانش‌بنیان و دانایی‌محور ایجاد شود

دکتر حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش هم در این جلسه گفت: در طراحی مدل‌های توسعه مبتنی بر دانش و فناوری باید به تاثیرات این تغییرات بر نیروی انسانی هم توجه شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: باید تعریف مشترکی بین همه فعالان حوزه صنعت در مورد اقتصاد دانش‌بنیان و دانایی‌محور ایجاد شود./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار