مجموعه تلويزيوني "راز پنهان"ساخته فلوراسام با نگاهي داستان گونه به موضوعات اجتماعي رمضان 91 از شبكه اول سيما روي آنتن مي‌رود.

عباس دقايقي،مجري طرح اين سريال به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:‌ پخش اين مجموعه كه از آثار نمايشي پر لوكيشن رسانه ملي به شمار مي‌رود در قالب 30 قسمت 40 دقيقه‌اي به كارگرداني و نويسندگي "فلوراسام" و تهيه‌كنندگي "مجيد اوجي" با قرار گرفتن در جدول پخش برنامه هاي رمضان شبكه اول سيما قطعي شد.
وي افزود:"راز پنهان"درامي اجتماعي است كه با نگاهي به برخي معضلات جامعه تهيه و توليد شدو داستان دو دوست قديمي به نام" فرامرز احصايي" و با بازي "عليرضا جلالي تبار" و "امير علي كرمي" با بازي "كامران تفتي" را به تصوير مي‌كشد،به بعداز سالها دوري از يكديگر ماجراهايي تلخ و شيرين آنها را با يكديگر مواجه مي‌كند.
              
              

دقاقي اظهارداشت:داريوش ارجمند،دكتر محمود عزيزي،پروانه معصومي،الهام حميدي،كامران تفتي ،‌عليرضا جلالي تبار، ليلا بلوكات،جمال اجلالي و لادن طباطبايي از جمله بازيگران سريال "راز پنهان" هستند.
              
مجري طرح مجموعه تلويزيوني "راز پنهان" ادامه داد:‌ در اين مجموعه "انوشيروان ارجمند" در نقش ابراهيم كه يك سرهنگ كه يك سرهنگ بازنشسته ارتش است به ايفاي نقش پرداخته و به همراه همسرش محبوبه( بابازي پروانه معصومي) در باغي در حاشيه تهران روزگار سپري مي كند و ابراهيم در طول روند داستان درگير ماجراهايي متعدد مي‌شود.
دقاقي تصريح كرد:"محمود عزيزي" كاراكتر "دكتر صبا" در اين مجموعه كه پدر ماهرخ با با "الهام حميدي" است را برعهده دارد كه از ابتدا مخالف ازدواج دخترش با "فرامرز احصايي" (بابازي عليرضا جلالي‌تبار) پسر سرهنگ ابراهيم بوده؛اما به دليل اينكه خود را روشنفكر مي‌داند چندان خواسته دخترش ماهرخ (بابازي الهام حميدي) كه پزشك زنان و زايمان است،پافشاري نمي‌كند و حتي وقتي متوجه مي‌شود ماهرخ از فرامرز جدا شده است.
            
              
               
دقاقي تصريح كرد:"عليرضا جلالي تبار" با بازي در نقش فرامرز احصايي مهندس ناظر ساختمان است،از ديگر بازيگران اصلي اين مجموعه است كه از كودكي با اميرعلي با بازي "كامران تفتي"ارتباط دوستي داشته اما مدتي به دلايلي از او كه هم اكنون سروان نيروي انتظامي است دور شده.
وي گفت:شخصيت‌هاي امير علي (كامران تفتي)‌و فرامرز (عليرضا جلالي تبار) مكمل يكديگر بوده و داستان بر اثر كنش و واكنش‌هاي آنها شكل مي‌گيرد و جلو مي‌رود.
مجري طرح "راز پنهان" كه مديريت توليد ان را نيز برعهده داشته بيان كرد:امير علي (با بازي كامران تفتي)به عنوان سروان اداره آگاهي كه همسر و فرزند خود را در يك حادثه از دست داده همه خلافكاران را عامل نقل فرزند و همسر خود مي‌داند و تمام تلاش خود را به كار مي‌بندد تا كسي را كه باعث اين قتل شده را دستگير كند.
وي ابراز داشت:"لادن طباطبايي" در نقش هانيه و ليلا بلوكات در نقش ستاره از ديگر شخصيت‌هاي سريال راز پنهان هستند و هانيه خواهر اميرعلي‌( با بازي كامران تفتي) است و سعي دارد هميشه برادرش را در همه كارها ياري دهد و از وقتي كه همسر و فرزند امير علي كشته شده‌اند تلاش مي‌كند تا هر طور كه شده روحيه برادرش امير علي را تقويت كند و از تضعيف روحي او بكاهد و در واقع هانيه (بابازي لادن طباطبايي) به عنوان شخصيتي كه پرچمدار  صلح و دوستي است و در طول مجموعه تمام همت خود را به كار مي‌گيرد تا اختلافات بوجود آمده بين برخي كاراكترها را به صلح و دوستي مبدل كند.
دقاقي خاطر نشان كرد:كاراكتر "ستاره" با بازي ليلا بلوكات شخصيتي است كه نسبت به ساير كاراكتر‌هاي زن اين مجموعه نقشي برجسته تر و پررنگتر را ايفا مي‌كند،او در نقش همسر دوم فرامرز (با بازي عليرضا جلالي تبار) در اين سريال حضور دارد و دائم به فرامرز ابراز عشق و محبت مي‌كند در صورتي كه در باطن چنين نيست و فقط به دلايلي كه در مجموعه مخاطبان با آن مواجه خواهند شد با فرامرز ازدواج كرده است.
دقاقي در پايان گفت:تيتراژ ابتدايي اين مجموعه توسط گروه كر صدا و سيما و تك خواني "پيام حصيري" تنظيم شد و تيتراژ پاياني "راز پنهان" نيز كه آهنگسازي آن را اميد كرامتي برعهده داشته با صداي "فرزاد فرزين" روي آنتن مي‌رود
همچنين آلاله هاشمي دستيار اول كارگرداني و برنامه‌ريزي،محسن فلاحي مديريت تصوير برداري، محمد كيان ارثي صدابردراي،روزبه كلباسي تدوين و صداگذاري،احسان روناسي گريم و پيام عزيزخاني نيز مديريت و طراحي صحنه "راز پنهان" را كه به طور كامل در تهران و جاده امامزاده داوود (ع) تصوير برداري شده را برعهده داشتند./ه
برچسب ها: راز ، پنهان ، درامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار