حجت الاسلام ابراهيمي در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

مردم جريان اصلاحات را با ديد فتنه 88 مي‌بينند/عملکرد احزاب موفق نبوده است

عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: مردم نمي‌توانند به جريان اصلاحات اعتماد كنند چرا كه هنوز آنان را با ديد فتنه 88 مي بينند و ترس دارند كه اين افراد مجددا به دنبال براندازي و آشوب باشند.

حجت‌الاسلام حسين ابراهيمي عضو جامعه روحانيت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران  حزب جمهوري اسلامي را موفق‌ترين حزب در تاريخ ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: احزاب در ايران به صورت فراگير و موفق عمل نكرده اند و هيچ حزبي تاكنون نتوانسته رضايت مردم را جلب كند.

وي ادامه داد: در جمهوري اسلامي ايران احزاب سالمي وجود دارد ولي عملكرد آنان موفق نبوده است.

عضو جامعه روحانيت مبارز تصريح كرد: در كنار تشكل‌هاي سالم، احزاب ديگري نيز وجود دارد كه به جاي نقد صحیح و ارائه پيشنهاداتي در راستاي بهبود وضعيت جامعه، به سمت مادي‌گرايي پيش مي‌روند.

حجت‌الاسلام ابراهيمي افزود: هيچ حزبي تاكنون نتوانسته جريان‌هاي مطرح در نظام را سامان‌دهي كند و آن را به سمت رسيدن به نتيجه مثبت و سازنده پيش ببرد لذا مردم از احزاب تجربه خوبی ندارند.

وي با اشاره به ضرورت فعاليت احزاب در جامعه، گفت: وجود حزب براي انجام كارهاي تشكيلاتي سالم، لازم است و اداره جامعه بدون حزب با مشكلاتي روبرو خواهد شد.

اصلاحات نیازمند بازسازی جدی

عضو جامعه روحانيت مبارز درباره نحوه ورود اصلاح‌طلبان به عرصه انتخابات،  اظهار داشت: اصلاح‌طلبان نياز به بازسازي دارند و بايد مواضع خود را به صورت شفاف بيان كنند ولی تاكنون شاهد اعلام مواضع روشني از جانب آنان نبوده ايم.

حجت‌الاسلام ابراهيمي  ادامه داد: مرزبندي اصلاح طلبان با فتنه 88 روشن نيست لذا جريان اصلاحات نیازمند بازسازی تشکیلاتی است.

وي تصريح كرد: مردم نمي‌توانند به جريان اصلاحات اعتماد كنند چرا كه هنوز آنان را با ديد فتنه 88 مي بينند و ترس دارند كه اين  افراد مجددا به دنبال براندازي و آشوب باشند.

حجت الاسلام ابراهيمي گفت:‌ در صورت اعلام مواضع مشخص از سوي اصلاح‌طلبان آنان مي ‌توانند در سرنوشت كشور تاثير گذار باشند.

 عضو جامعه روحانيت مبارز درباره اظهارات برخي اصلاح‌طلبان مبني بر اینکه اگر به اجماع نظر واحدی نرسند با اصولگرايان ائتلاف می کنند، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری بر پایبندی به انقلاب اسلامی ،نظام، قانون اساسی و آرمان های امام (ره) تاکید دارند و افرادی را که در این چهارچوب حرکت می کنند خودی تلقی می کنند لذا معتقدم اگر اصلاح طلبان نیز در این مسیر حرکت کنند، می توانند با صولگرایان همراهی کنند.  /س3


برچسب ها: ابراهیمی ، روحانیت ، مبارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار