معاونان و مديران جديد سازمان ميراث ‌فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري در سومين گردهمايي معاونان و مديران کل ستادي و استاني اين سازمان معرفي شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در اين مراسم سيد حسن موسوي معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي بر اساس احکام جداگانه «ملک‌محمد نجفي» را به عنوان معاون حقوقي، امور مجلس‌ و‌ استان‌ها ،«امير اميني»‌ به عنوان معاون سرمايه‌گذاري و طرحها ،«علي ‌عبداله‌نژاد» به عنوان معاون توسعه مديريت،«پريسا محمدي» به عنوان رئيس پژوهشگاه، «اسداله محمدپور» به عنوان رئيس موزه ملي ايران و«حميدرضا سليمانيان» را به عنوان مشاور حقوقي خود معرفي كرد.
سيد حسن موسوي همچنين طي حكمي «احمد ميرزا کوچک خوشنويس» سرپرست صندوق احيا و بهره‌‌برداري از اماکن تاريخي و فرهنگي سازمان ميراث ‌فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري را به عنوان مديرعامل اين صندوق معرفي كرد.
بر اساس اين گزارش رييس سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري در اين مراسم در خصوص تشكيل معاونت حقوقي، امور مجلس‌ و‌ استان‌ها گفت: موضوع تشکيل يک معاونت جديد در سازمان ميراث فرهنگي از مدتها پيش احساس مي‌شد تا اينكه در فروردين‌ماه امسال با موافقت دولت اين معاونت به چارت سازمان ميراث ‌فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري اضافه شد.
موسوي خاطر نشان کرد: از آنجايي که اين معاونت يک معاونت ويژه و با ماموريت‌هاي حساس است، معاون حقوقي در حقيقت معاون اول سازمان ميراث ‌فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري به حساب مي‌آيد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار