453 دستگاه از سه قوه ثبت نام نمودند که در نهایت 239 دستگاه به مرحله ارزیابی نهایی راه پیدا کرد و در حوزه های اطلاع رسانی خدمات تعاملی و تراکنش مالی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار فناوری و اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام سعید سالاریان، دبیر اجرایی جشنواره در آئین افتتاح این مراسم اظهار داشت: توسعه نظام اداری الکترونیک که چشم انداز آن ارتقاء خدمات دولت الکترونیک است، ایجاد سرعت و افزایش خدماتی که ارائه می شود ، استاندارد سازی پرتال های خدمات الکترونیک و بررسی و ارزیابی وضعیت موجود وبگاه های دستگاه های حاکمیتی و ارتقاء امنیت وبگاه ها از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی تصریح کرد: 453 دستگاه از سه قوه ثبت نام نمودند که در نهایت 239 دستگاه به مرحله ارزیابی نهایی راه پیدا کرد و در حوزه های اطلاع رسانی خدمات تعاملی و تراکنش مالی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه بحث رعایت استانداردهای وب از جمله مباحث متفاوت این جشنواره با دوره های قبلی است خاطر نشان ساخت: به کارگیری ابزارهای اختصاصی بر خط و برون خط طراحی شده ارزیابی امنیت وبگاه ها با روش استفاده از ابزار در کوتاه ترین زمان ممکن و ایجاد کارگروه های علمی از جمله ویژگی های سومین جشنواره برای شاخص های ارزیابی است./ح
برچسب ها: وب گاه ، اینترنت ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار