پس از گذشت دو روز از حكم محمد مرسي، رئيس جمهور منتخب مصر مبني بر لغو حكم دادگاه عالي قانون اساسي و از سرگيري كار مجلس اين كشور، جماعت اخوان المسلمين اعلام كرد كه امروز در حمايت از محمد مرسي و تصميمات اخيرش در ميدان التحرير، تظاهرات ميليوني برگزار مي شود.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از الجزيره؛ همچنين اخوان المسلمين مصر با اظهار خشنودي از تصميم مرسي در جهت بازگرداندن نمايندگان به مجلس، اين اقدام رئيس جمهور مصر را خواسته مردم و انقلابيون مصر دانستند و از تمامي اقشار مختلف مصري درخواست كردند تا امروز با حضور در ميدان التحرير قاهرة بار ديگر از رئيس جمهور اين كشور و اهداف انقلاب مصر حمايت كنند.

در همين حال، برخي از احزاب مصري اين تصميم محمد مرسي را برخلاف قانون اساسي و اعمال قدرت مرسي در آغاز رياست جمهوري اش ارزيابي كردند.

اما با اين حال همزمان با اعلام اين خبر، بسياري از مردم مصر با ابراز خوشحالي از بازگشت نمايندگان به مجلس و لغو حكم دادگاه قانون اساسي از سوي مرسي، اين حكم را در جهت خواست مردم مصر دانستند.

همچنين؛ ياسر علي، سخنگوي رياست جمهوري مصر در مصاحبه با خبرنگاران گفت: خواسته ملت مصر منبع تصميمات حكومت است و لغو انحلال مجلس هم در جهت خواسته مصري ها بوده است.

برچسب ها: مرسی ، تظاهرات ، مصر ، میلیونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار