عضو حزب اعتماد ملي گفت: با توجه به اينکه بعد از انتخابات رياست جمهوري سال 88 فعاليت حزب اعتماد ملي متوقف شده است، اين حزب براي انتخابات سال آتي كانديدايي معرفي نمي‌كند.

محمد حائري عضو حزب اعتماد ملي در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب با خبرنگاران با اشاره به انتخابات رياست جمهوري سال آينده گفت:‌ با توجه به اينکه بعد از انتخابات رياست جمهوري سال 88 فعاليت حزب اعتماد ملي متوقف شده است، اين حزب براي انتخابات سال آتي كانديدايي را معرفي نمي‌كند.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا حزب اعتماد ملي مايل به حمايت از كانديداي احزاب ديگر در انتخابات است، اظهار داشت: اعتماد ملي تمايلي به حمايت از کانديداهاي ديگر احزاب ندارد اما ممكن است اعضاي حزب به صورت فردي از كانديداي مورد نظرشان حمايت كنند.

حائري درباره به رسميت شناختن انتخابات آينده از سوي حزب اعتماد ملي گفت: به رسميت شناختن انتخابات آينده امري انکار ناپذير است چراکه بحث انتخابات يكي از مهم ترين مباحث مهم و كلان كشور است لذا شركت در انتخابات يك وظيفه ملي-مذهبي به شمار مي آيد.

عضو حزب اعتماد ملي با اشاره به اينکه وحدت رويه يکي از مهم ترين ارکان تشکيل دهنده پيروزي ملت ايران بوده است، خاطر نشان کرد: لازم است تمامي طيف ها با يکديگر وحدت داشته باشند چراکه با توجه به رمز پيروزي انقلاب بر اساس وحدت، تحقق دوباره ي آن امري مبارک و مهم در وحدت ملي کشور است./س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار