مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان برای دو گانه سوز کردن ماشین آلات نیروگاه شهید منتظری آمادگی دارد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان مرتضی طغیانی' امروز در جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به این که70 درصد از كل آلایندگی نیروگاه شهید منتظری مربوط به ماشین آلات است و امكان برطرف شدن آن وجود دارد افزود: شهرداری اصفهان می تواند برای تحقق این امر زمین در اختیار شركت گاز قرار دهد.

وی تصریح كرد: نیاز نیروگاه های استان به گاز می تواند مورد بررسی قرار گیرد تا معین شود به هر نیروگاهی چه میزان گاز تخصص یابد.

طغیانی تاكید كرد: برای نجات اصفهان از آلایندگی، كل سوخت مازوت پالایشگاه اصفهان باید به بنزین تبدیل شود.

وی با اشاره به گازرسانی شهرك های صنعتی گفت: شهركی كه تا 30 درصد بحث عملیاتی داشته باشد می تواند تحت پوشش گازرسانی قرار گیرد.

مدیر عامل شركت گاز اصفهان افزود: تاكنون 32 شهرك صنعتی تحت پوشش شركت گاز قرار گرفته است.

وی با اشاره به جابجایی معادن و كوره های آجر پزی و بحث گازرسانی آنها گفت: شركت گاز اصفهان آمادگی لازم را برای انتقال گاز جابجایی كوره ها و معادن دارد.

به گفته طغیانی، شركت گاز اصفهان برای بحث CNG(گاز طبیعی فشرده) صنایع و مراكز تجاری حركت های موثری انجام داده است.

وی با اشاره به اینكه برخی از روستاهای شهرستان اردستان كه تحت پوشش شركت گاز قرار نگرفته اند، اظهار داشت: محرومیت زدایی در راس كار شركت گاز اصفهان است و تا پایان سالجاری تمام روستاهای این شهرستان تحت پوشش گازرسانی قرار خواهند گرفت.

وی اظهار داشت: در مورد بحث مسكن مهر در استان اصفهان بودجه ای برای شركت گاز اصفهان تعلق نگرفت.

طغیانی با اشاره به گازرسانی مدارس گفت: گاز مدارس استان تا پایان سال تحصیلی قطع نخواهد شد و مدارس تنها 50 درصد هزینه قبض را پرداخت می كنند./س

برچسب ها: اصفهان ، دوگانه ، سوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.