فرماندار شهرستان اهواز از تخصیص یك هزار میلیارد ریال اعتبار برای لایروبی رودخانه بزرگ كارون خبر داد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران'خوزستان  عبدالعزیز فدعمی' دركمیته برنامه ریزی اهواز

افزود: با این اعتبار كار لایروبی رودخانه بزرگ كارون در محدود های كلان شهر اهواز و خرمشهر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه های در دست اقدام گفت: پروژه كمربند غرب اهواز و كمربند فضای سبز اهواز از پروژه هایی است كه در دستور كار برنامه های امسال این شهرستان قرار دارد.

فدعمی افزود: ورزشگاه 50 هزار نفری و پل هشتم اهواز از جمله پروژه های بزرگ در اهواز بودند كه سال گذشته به بهره برداری رسیدند.

وی گفت: در پروژه های استان نقاط حاشیه خوزستان نیز باید در نظر گرفته شوند در بحث عمران و شهرسازی در روستاهای استان اعتبار تخصیص یافته نسبت به سال گذشته كاهش داشته است.

فرماندار اهواز با اشاره به اعتبار بخش توسعه در استان افزود: اعتباری افزون بر 18 هزار میلیارد ریال به استان اختصاص یافته كه از این مبلغ 20 درصد به كلان شهر اهواز تخصیص می یابد.

در این جلسه نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تاكید بر كاهش هر چه بیشتر هزینه های داخلی ادارات افزود: مدیران از بخش اعتبارات كمتر به منظور رسیدگی و بهسازی ادارات خود بپردازند و حل مشكلات مردم به ویژه مناطق روستایی را در الویت كاری خود قرار دهند.

' ناصر سودانی' گفت: بیشتر روستاهای استان با مشكلاتی چون غیر بهداشتی بودن آب آشامیدنی، نبود جاده دسترسی مناسب و نبود مراكز بهداشتی درگیر هستند و این معضلات سال ها است در این مناطق حل نشده است.

وی افزود: به منظور گازرسانی به روستاهای فاقد گاز در استان 5A پروژه مصوب شده است تا عملیات گازرسانی به این مناطق انجام شود.  /س
برچسب ها: اختصاص ، لایروبی ، کارون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.