مديرعامل سازمان عمران ساحل كارون گفت:‌ پروژه ساحل‌سازي در غرب رودخانه كارون، حدفاصل پل سوم تا پل ششم به طول 4400 متر تا پايان سال جاري تكميل مي‌شود.

بيژن فرامرزي در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان اظهار كرد: تكميل پروژه ديواركشي در ساحل رودخانه كارون، حدفاصل پل سوم تا پل ششم در دستور كار قرار گرفته است؛ ديواركشي در غرب رودخانه بر عهده سازمان عمران ساحل كارون است و بخشي از حاشيه شرقي رودخانه به طول 4 هزار و 800 متر نيز از سوي سازمان آب و برق خوزستان ديواركشي مي‌شود.

 وي افزود: با اجراي پروژه ديواركشي در حاشيه رودخانه و ايجاد پارك‌هاي ساحلي، سرانه فضاي سبز شهر ارتقا مي‌يابد و در مجموع بيش از 100 هكتار به فضاي سبز شهر افزوده مي‌شود.

 فرامرزي با بيان اينكه ساحل‌سازي در حدفاصل پل‌هاي نهم و سوم نيز در سال جاري انجام مي‌شود، تصريح كرد: ساحل‌سازي در حدفاصل پل سفيد تا بيمارستان امام خميني(ره) نيز كه شامل ديواركشي و ايجاد پارك و فضاي سبز بود، پيش از اين انجام شده است.

 مديرعامل سازمان عمران ساحل كارون گفت: براي ساحل‌سازي در حاشيه غربي رودخانه كارون 6 ميليارد تومان اعتبار از سوي استانداري خوزستان ابلاغ شده است و اين اعتبار همزمان با پيشرفت پروژه تا 10 ميليارد تومان افزايش مي‌يابد. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.