شركت شیرپگاه زنجان با توسعه خط تولید با استفاده از فناوری نوین تولید محصولات لبنی،صادرات خود را به 16 میلیون دلار افزایش می دهد.

معاون شركت پگاه زنجان در گفت وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران زنجان میزان صادرات شركت پگاه زنجان طی سال90را هشت میلیون دلاردانست وگفت:محصولات لبنی این شركت به كشورهای عراق، عربستان، آذربایجان و كویت صادر می شود.

امیدی توسعه صادرات این شركت را موجب تحت پوشش قرار دادن كشورهای خاورمیانه دانست و افزود: در حال حاضر این شركت تامین كننده لبنیات مورد نیاز حجاج ایرانی است.

وی به دستیابی این شركت به فناوری تولید محصولات لبنی 'پروبیوتیك' برای اولین بار در صنعت شیر استان زنجان اشاره کرد و یادآورشد: محصولات تولید شده با این فناوری، تمامی ویژگی ها و مشخصات لبنیات را دارند، با این تفاوت كه این محصول جدید كارایی بیشتری برای حفظ سلامتی بدن دارد.

معاون شركت پگاه زنجان به اجرای مدیریت بهره وری حداكثری در این شركت اشاره كرد وافزود: این شركت با كنترل ضایعات، جلوگیری از هدررفت منابع و استفاده مناسب از انرژی، توانست از افزایش جهشی قیمت تمام شده محصولات خود جلوگیری و آنها را با قیمت متعادل به بازار عرضه كند./س

برچسب ها: افزایش ، صادرات ، شیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.