با اعلام خبر پيشتازي ائتلاف نيروهاي ملي ليبي در انتخابات پارلماني اين كشور، اعضاي حزب عدالت و سازندگي وابسته به اخوان المسلمين به پيشي گرفتن ليبرال ها در اين انتخابات بويژه در طرابلس و بنغازي، اقرار كردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از البشير؛ حزب عدالت و سازندگي با قدرداني از حضور تاريخي مردم ليبي در انتخابات كه پس از پنجاه سال به صورت آزادانه در اين كشور برگزار شد، انتخابات پارلماني اين كشور را، پيروزي ملت ليبي خواندند كه در جهت دموكراسي خواهي، گام بر مي دارند.

در همين حال، ضلال البشاري هماهنگ كننده ائتلاف نيروهاي ملي در شهر بنغازي، به خبرنگاران گفت: طبق گزارش ناظران انتخاباتي، اين ائتلاف درصدر فهرست هاي انتخاباتي قرار گرفته و در اكثر حوزه هاي راي گيري، بيشترين راي را به خود اختصاص داده است.

همچنين؛ محمد صوان رهبر حزب عدالت و سازندگي اسلامي، وابسته به اخوان المسلمين در ليبي، پس از پايان انتخابات در اين كشور، اعلام كرد كه پيشتازي ائتلاف نيروهاي ملي در برخي از شهرها همچون طرابلس و بنغازي براي ما محرز شده است، اما با اين حال ما منتظر نتيجه نهايي از سوي وزارت كشور هستيم.

ائتلاف نيروهاي ملي در ليبي، حزبي سياسي به رهبري محمود جبريل است كه اين فرد عضو شوراي ملي انتقالي ليبي در خلال انقلاب اين كشور بشمار مي رود و در انتخابات پارلماني ليبي با حمايت مردم، همراه بوده است.
برچسب ها: لیبی ، انتخابات ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار