با هدف خدمات رساني بهينه به شهروندان، تا پايان سال جاري 13 بوستان در سطح محدوده منطقه 15 باز پيرايي مي شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، منطقه 15 داراي 107 بوستان است كه با توجه به قدمت برخي از آنها و با هدف خدمات رساني بهينه به شهروندان عمليات مرمت و باز پيرايي بوستان هاي قديمي در دستور كار حوزه امور شهري و فضاي سبز قرار گرفت.
در همين راستا ساسان مسعودي معاون فضاي سبز منطقه 15 اظهار داشت: تاكنون عمليات مرمت و باز پيرايي در 72 بوستان به مجموع مساحت بالغ بر 340 هكتار اجرا شده و 13 بوستان به مساحت 47 هكتار نيز در سال جاري باز پيرايي خواهد شد.
مسعودي در ادامه با اشاره به راه اندازي بزرگترين زمين چمن مصنوعي منطقه 15 در بوستان آزادگان گفت: اين زمين چمن با بهترين امكانات و استانداردهاي جهاني در بوستان آزادگان راه اندازي مي شود و در اين راستا معاونت فني و عمران منطقه نسبت به محوطه سازي زمين ياد شده اقدام كرده و به زودي زمين چمن مصنوعي آن نيز نصب خواهد شد.
معاون فضاي سبز منطقه 15 در ادامه يادآور شد: تمامي اقدامات مربوط به محوطه سازي زمين شامل 13 هزار مترمكعب خاكبرداري، 500 متر طول جدول گذاري، هفت هزار و 630 متر مكعب مخلوط ريزي، يك هزار و 760 متر مكعب بيس ريزي و اجراي عمليات آسفالت در سطحي معادل 11 هزار و 500 متر مربع با بهره گيري از يك هزار و 412 تن آسفالت اجرا شده است.
شايان ذكر است، در حال حاضر 45 زمين چمن مصنوعي در سطح محدوده منطقه فعال و در حال بهره برداري توسط شهروندان مي باشد كه بالاترين آمار را در سطح مناطق 22 گانه داراست./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار