معاون امور جوانان استان بوشهر گفت: جشنواره جوان برتر خلیج فارس به همراه تقدیر از سه دانشمند جوان یاور بوشهری در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حبیب‌الله زحمتکش امروز با اشاره به برگزاری جشنواره برتر جوان خلیج فارس در بوشهر، اظهار داشت: این جشنواره چهارشنبه 21 تیر ماه 91 در سالن 9 دی بوشهر برگزار خواهد شد که در آن از سه دانشمند جوان یار استان بوشهر "آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری" استاد حوزه، "منصور کبگانیان" عضو شورای انقلاب فرهنگی ایران و "محمدعلی آذرشب" استاد ادبیات دانشگاه تهران" تقدیر خواهد شد.

وی با تاکید بر سخنان پیامبراکرم (ص) پیرامون اهمیت به نسل جوان افزود: مسئولان وزارت ورزش و جوانان به این مسئله عنایت داشته و توجه به جوانان را در حیطه­ی مسئولیت‌های اصلی خود قرارداده است.

زحمتکش گفت: معاونت امور جوانان با توجه به مسئولیتی که در حوزه جوانان دارد باید با برگزاری این جشنواره‌ها نشان بدهد که به تمام جوانان پویا و خلاق توجه دارد و مسائل مربوط به آنها را پیگیری می‌کند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: باید به جوانان میدان بدهیم و راه را برای کسانی که مشکل گشا هستند بگشاییم، زیرا ثابت شده جوانان در همه تخصص­‌ها اگر فرصت بالندگی داشته باشند می­توانند بدرخشند.

وی یادآور شد: ملت ما با داشتن چنین جوانان برومندی در برابر تمام مشکلات و تهدیدات دشمنان ایستادگی می‌کند و در تمام ابعاد سرفراز بیرون می‌آید.

زحمتکش در پایان به جوانان توصیه کرد تا به اندیشه ایمان اسلامی تعمیق بخشند و آگاهی‌های سیاسی خود را برای مأیوس ساختن دشمنان تقویت کنند چرا که بدنه اصلی جامعه را جوانان آگاه و مومن تشکیل می‌دهند./ج1

برچسب ها: خلیج ، بوشهر ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.