مقامات رژیم صهیونیستی در دیدارهای محرمانه با مقامات ترکیه، عربستان سعودی و قطر: سازوکاری برای انتقال سلاح به گروه های تروریستی در سوریه پیدا کنید و حزب الله لبنان به درگیری داخلی در این کشور کشانده شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،هفته نامه خبری فلسطینی المنار در پایگاه اینترنتی خود با اعلام این خبر افزود: مقامات اسرائیلی در دیدارهای کاملا محرمانه با مقامات سعودی ، قطری و ترک هشدار داده‌اند سلاحهایی که برای تروریستها در سوریه فرستاده می شود به دست دشمنان اسرائیل نیفتد.

اسرائیل در این دیدارها بر لزوم تدوین سازوکاری برای نظارت بر انتقال سلاح و توزیع آن و در نظر گرفتن محدودیتهای پیشگیرانه لازم که جلوی رسیدن سلاح به دست طرفهای مخالف اسرائیل و مخالف طرح امریکا و کشورهای عرب خلیج فارس را بگیرد تأکید کرد .

منابع آگاه فاش کردند مقامات اسرائیلی در دیدارهای محرمانه با مقامات ترک ، سعودی و قطری درباره انفجار ناگهانی اوضاع داخلی لبنان که امکان دارد بر ثبات مرزهای لبنان با اسرائیل تأثیر بگذارد هشدار داده اند .

تل آویو از این کشورها خواسته است با همه ابزارها فشار بیاورند تا سلاح حزب الله لبنان برچیده شود .

اسرائیل از عربستان سعودی و قطر خواسته است از  پول و نفوذ خود در میان مخالفان حزب الله بهره برداری کنند و این حزب را به درگیری داخلی بکشانند./ق پ
برچسب ها: مثلث ، ضدسوری ، صهیونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.