سسک فابرگاس معتقد است هم تیمی اش در معرض مصدومیت قبل از شروع فصل جدید قرار دارد .

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری دیلی میل، هافبک بارسلونا معتقد است اگر آلبا با تیم ملی اسپانیا راهی رقابت های المپیک 2012 لندن شود در این صورت آمادگی اش برای شروع فصل‌ آینده تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

بازیکن 23 ساله ی اسبق والنسیا برای ایفای نقش در رقابت های المپیک لندن به همراه تیمش ابراز تمایل کرده است.

فابرگاس معتقد است که او با این کار خود را در معرض مصدومیت های زیادی قرار می دهد و با وجود آنکه زمان کافی برای استراحت و بهبود نخواهد داشت.

وی در این رابطه گفت: این طبیعی است که او دوست دارد برود اما ما بازیکنان بارسلونا در هر فصل 65 تا 70 مسابقه انجام می دهیم و حجم کارمان بسیار بالاست و این نیازمند یکی آمادگی قبل از فصل بسیار بالاست و تمام توان فیزیکی یک بازیکن را طلب می کند.

زمانی که شما در اوائل 20 سالگی هستید می توانید این فشار بالا را تحمل کنید اما با این حال در صورتی که مصدومیت برایش رخ دهد که احتمال آن نیز بسیار زیاد است، آمادگی او برای فصل بعد، به طور عجیبی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

فابرگاس همچنین در این رابطه که کدام بازیکن مستحق دریافت جایزه ی بالون دور هستند گفت: ژاوی و کاسیاس مستحق برد هستند اما برای بازی در یورو 2012 اینیستا مستحق برد است و برای بهترین بازیکن نیز قطعاً مسی. /مح

برچسب ها: گاس ، جوردی ، آلبا ، بارسلونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار