در روز دوم وپایانی رقابتهای كشتي آزاد نوجوانان قهرماني آسيا که در بیشکک قرقیزستان برگزار می شودسه كشتي‌گير كشورمان به ديدار فينال رسیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، روز دوم رقابتهای كشتي آزاد نوجوانان قهرماني آسيا درحالی دربیشکک قرقیزستان دنبال می شودكه کشتی كشورمان در اوزان 58، 63 و 100 كيلوگرم به ديدار فينال راه يافتند.

بر اين اساس در وزن 58 كيلوگرم سمير ياوري پس از شكست كشتي‌گيران قزاقستاني و قرقيزستاني راهی دیدارفينال شد. ياوري در ديدار فينال به مصاف كشتي گيري از هند مي‌رود.
در وزن 63 كيلوگرم حسين روزبه با شکست كشتي گيران هند،قزاقستان و تاجيكستان به ديدار فینال رسید. حريف روزبه در ديدار فينال كشتي‌گير  قرقیزستان  است.

در وزن 100 كيلوگرم نيز علي اصغر اكبري پس از شكست كشتي‌گيراني از كره جنوبي و ازبكستان راهی دیدارشد. وی در مسابقه فینال مقابل کشتی گیرهندی قرارخواهدگرفت.
گفتنی است علي موجر لو در وزن 76 كيلوگرم مقابل كشتي گير قزاقستاني مغلوب شد اما با توجه به حضور اين كشتي‌گير در ديدار فينال موجرلو به گروه بازنده‌ها رفت تا براي كسب مدال برنز تلاش كند.

حسين شهبازي در وزن 85 كيلوگرم نيز در دور نخست مغلوب كشتي گير هندي شد. اما با وجود راهیابی كشتي گير هندي به ديدار فينال شهبازي می تواند شانس خود را در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز امتحان کند.

در اوزان 54 و69 کیلوگرم نیزمرتضي قياسي و پژمان فضل‌اله تبار با شکست مقابل حریفان خود از دور رقابتها کنار رفتند.

لازم به ذکر است رقابتهای رده بندي و فينال هفت وزن تا ساعاتی دیگر در سالن محل برگزاری رقابت ها انجام خواهدشد./مح
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار