بابک پورغلامی در خصوص وضعیت تیم ملوان عنوان داشت: معتقدم چون ملوان تمرینات آماده سازی خود را دیر شروع کرده است از لحاظ بدنی با مشکل روبروست و شرایط آمادگی آن چنانی نداریم.

بابک پورغلامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ملوان در حال حاضر در اردوی تهران به سر می برد  این اردو بیشتر برای هماهنگی نفرات جدید می باشد و نتایج بازی های تدارکاتی برای ما مهم نیست و امیدوارم تا شروع رقابت های لیگ برتر از لحاظ روحی شرایط خوبی را سپری کنیم. 

وی ادامه داد: تیم ملوان با جذب مهره های سابقه دار و مفید این تیم تاثیر مثبت و مفیدی را در این تیم گذاشته است معتقدم که ملوان با سایر تیم های دیگر متفاوت است و امیدوارم به خوبی بتوانیم جواب حمایت هوادارانمان را با بازی های خوب و نتیجه بخش سپری کنیم.

پورغلامي در خصوص وضعیت پرداخت مطالبات مالی باشگاه به بازیکنان خاطر نشان کرد: در حال حاضر این باشگاه 95 درصد به ما بدهی دارند و بنا به گفته این افراد قرار است که از 95 درصد مطالبات مالی 40 درصد از این مطالبات را پرداخت کنند و معتقدم که باشگاه باید پای بازیکنان را طلا بگیرد که با این شرایط مالی کنار آمده ایم ولی امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار