مرکز تحقیقات مدیریت بیمارستانی از طریق پژوهش ها می تواند به حل مسائل در مدیریت بیمارستانی بپردازند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر پژمان شاد پور، دبیر اجرایی همایش بین المللی مدیریت بیمارستانی با عنوان نقش رهبری و منابع انسانی در اعتبار بخشی بیمارستانی که امروز در سالن همایش های ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شده بود، افزود: بیمارستان جزوی از زنجیره صنعت و خدمات است. از 12 سال قبل ابزار استاندارد ISO از صنعت گرفته که می توان از طریق آن خدمات را به استاندارد های واقعی برساند.

 وی گفت: از 4 سال قبل تلاش برای اجرای حاکمیت بالینی شروع شده است رسیدن به این یقین که هدایت موفق بیمارستانی علاوه بر حوزه های پزشکی، پرستاری، آموزش و نظایر آن به کسب دانش و مهارت در علوم و فنون وابسته است.

وی ادامه داد: مرکز تحقیقات مدیریت بیمارستانی جائی است که از طریق پژوهش هایی که انجام می دهند به حل مشکلات درمدیریت بیمارستانی می پردازد، در واقع با ارتقاء توانمندی های مدیران ارشد احتمال موفقیت را در تصدی مدیریت بیمارستانی زیاد می کند.

شادپور خاطر نشان کرد: پژوهشهای صورت گرفته از طریق انتشار در کتاب مرجع می تواند تجربیات موفق را در این خصوص در اختیار دیگر مدیران قرار دهد./ح

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار