يك زن 33 ساله چيني از دندانپزشك قلابي كه او را شبیه هیولا ساخته است شكايت كرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، به نقل از جيپيك، شو فنگ زن متاهل 33 ساله ساكن شهر چونگ‌كينگ در مركز چين براي اينكه سر و ساماني به دندان هايش بدهد و لبخند دلپذيري بيابد به يك كلينيك دندانپزشكي در منطقه محل سكونتش مراجعه كرد. تصميمي كه زندگي او را تغيير داد اما در جهت معكوس آن چيزي كه آرزو داشت.

در واقع، خانم شو فنگ بيش از 10هزار يورو هزينه كرد تا دندانپزشك 12 عدد از دندان هايش را روكش كند. اما يكي دو روز بعد درد دندان ها تاب و توانش را گرفت. اندكي بعد لثه هايش عفونت كرده و دندان هايش آبسه كردند.

شو فنگ به يك كلينيك دندانپزشكي ديگر مراجعه كرد و پزشكان آنجا به او اطلاع دادند كه معالجه دندان هايش توسط يك دندانپزشك قلابي و شارلاتان انجام شده است. مرد كلاهبردار تمام دندان هاي سالم زن را زير چرخ دندانپزشكي خرد كرده است.

دهان شو فنگ به اندازه اي از شكل افتاده كه تا دهانش را باز مي كند و دختر كوچكش منظره آن را مي بيند از مادرش ترسيده و گريه مي كند.

دنداپزشكان حرفه اي موفق شدند عفونت دهان او را مداوا كرده و درد آن را از بين ببرند. اما شو فنگ مي گويد: شبيه يك هيولا شده ام. دخترم حاضر نيست پيش من بيايد. دهانم را كه باز مي كنم بچه به گريه مي افتد. اين مرد شياد خنده مرا دزديده است.

برچسب ها: خنده ، دندانپزشک ، هیولا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.