مديركل دفتر ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات گمرك ايران اعلام کرد : در قانون جديد مديريت واحد گمرك در مرزها برعهده گمرک گذاشته شده است و فقط دو سازمان گمرك و استاندارد در اين زمينه خدمات رساني مي کنند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي گمرک ايران‌ ، محمدحسين سميع علي آبادي گفت : گمرک براي كنترل و نظارت بر ورود و خروج كالا و سازمان ملي استاندارد براي صدور مجوزهاي مورد نياز تعيين شده اند.
وي درباره مزيت هاي اين طرح گفت : مديريت واحد مرزي موجب تسهيل و تسريع بيشتر مبادله تجاري در مرزها و كاهش هزينه و مدت زمان ترخيص كالا خواهد شد.
علي آبادي افزود: گمرک در کنار تعامل و همياري با مردم و همچنين اجراي صحيح قوانين، وظيفه دارد در چارچوب مقررات و ضوابط تعيين شده تنظيم کننده جريان اقتصادي كشور باشد.
مديرکل دفتر ارزيابي عملکرد و پاسخگويي به شکايات گمرک ايران در ادامه با بيان اينکه جهان استکبار با جنگ رواني و تحريم ها به دنبال تضعيف ملت بزرگ ايران است، گفت: آنها از راه هاي گوناگون به دنبال فشار و تشديد تحريم هاي اقتصادى عليه کشورمان هستند ، غافل از آنکه اين تحريم ها موجب خودکفايي ما در اقتصاد خواهد شد.
وي تاکيد کرد : روان سازي امور تجاري و کاهش زمان و هزينه امور گمرکي بهترين پاسخ در اين باره است./عب
برچسب ها: گمرک ، نظارت ، استاندارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار