معاون عتبات عاليات جمعيت هلال احمر با اعلام آمادگي براي اعزام تيمهاي پزشكي در ماه مبارك رمضان به عتبات گفت: كيفيت اعزام در حيطه وظايف ما نيست و سازمان حج و زيارت در اين باره تصميم گيري مي كند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، علي حيدري با اشاره به اعزام تيم هايي از هلال احمر به عتبات عاليات در ايام نيمه شعبان گفت: اين تيم ها در تاريخ 12 تير وارد كشور عراق شدند و در روز نيمه شعبان دوازده هزار مراجعه كننده عراقي را به صورت رايگان ويزيت كردند.
وي افزود: تعداد زيادي از شهروندان عراقي كه مايلند براي درمان به ايران مراجعه كنند در اين فرصت در كربلا ويزيت اوليه  خود را انجام دادند.
معاون عتبات عاليات هلال احمر تصريح كرد: براساس تفاهم نامه امضان شده ميان جمعيت هلال احمر كشورمان و عراق 10 ميليون تومان براي درمان رايگان بيماران عراقي در جمهوري اسلامي در نظر گرفته شده است.
حيدري افزود: اعزام تيم هاي پزشكي هلال احمر در نيمه شعبان به عراق فرصت خوبي را براي آشنايي شهروندان عراقي با امكانات پزشكي ايران به وجود آورد و توانست زمينه ساز ورود به مقوله توريست درماني و ايجاد درمانگاه در عتبات عاليات شود.
وي تاكيد كرد: اعزام تيم هاي پزشكي در ماه مبارك رمضان به عتبات ادامه خواهد داشت و هلال احمر اين آمادگي را دارد تا تيمهاي را نيز در ماه مبارك رمضان به عتبات اعزام كند اما كيفيت  اعزام در حيطه وظايف ما نيست و سازمان حج و زيارت در اين باره تصميم گيري مي‌كند./ز
برچسب ها: هلال احمر ، عتبات ، شعبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار