قاضي پرونده اختلاس بزرگ بانكي در ابتداي چهاردهمين جلسه دادگاه رسيدگي به اختلاس بزرگ بانكي توضيحاتي را در خصوص وقفه ايجاد شده در برگزاري جلسات دادگاه ارائه كرد.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، قاضي سراج در آغاز چهاردهمين جلسه دادگاه فساد بزرگ مالي درباره وقفه اي كه در برگزاري جلسات اين دادگاه ايجاد شده اظهار داشت: پرونده اصلي درباره 32 متهم مطرح شده بود كه رسيدگي و آخرين دفاعيات اخذ شد.

وي ادامه داد: مجددا هفت متهم با كيفرخواست جديد به پرونده اضافه شدند و با توجه به ارتباط تنگاتنگي كه ميان اين افراد بود مجبور شديم دادگاه را به وقفه بياندازيم تا وكلا پرونده را مطالعه كنند.

قاضي دادگاه اختلاس بزرگ بانكي با اشاره به شركت فولاد فام اسپادانا گفت: اين شركت يك متهم داشت كه آخرين دفاعيات از وي گرفته شد؛ همچنين از رئيس هيئت مديره و هيئت مديره شركت خدمات عمومي فولاد ايران نيز آخرين دفاعيات اخذ شد و امروز به اتهامات سه متهم ديگر اين شركت رسيدگي مي شود.

قاضي سراج تصريح كرد: تحصيلات رئيس هيئت مديره شركت فولاد فام اسپادانا دوم راهنمايي بود ه و مبلغ 20 تريليون و 875 ميليارد و 482 ميليون و 316 هزار و 409 ريال از 332 ال سي گشايش شده به حساب اين شركت واريز شده است.

وي ادامه داد: حدود 700 ميليارد تومان به حساب اين شركت واريز و تعدادي شركت صوري تشكيل شده و اين شركت را به شركت هاي صوري بدهكار كرده اند تا از پرداخت ماليات فرار كنند.

قاضي پرونده فساد بزرگ مالي در خصوص مبالغ واريز شده به حساب خدمات عمومي نيز گفت: مبلغ 3 تريليون و 387 ميليارد و 958 ميليون و 932 هزار و 346 ريال به حساب اين شركت واريز شده است.

سراج خاطر نشان كرد: مبلغ 2 تريليون و 114 ميليارد و 467 ميليون و 329هزار و 934 ريال به حساب گروه ملي صنعتي فولاد ايران واريز شده است./پ3
برچسب ها: سراج ، دادگاه ، فساد مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار