نگارش فيلمنامه "بازوبند پهلواني" به سفارش صبا و نويسندگي محمدرضا يوسفي و كارگرداني نيما ميگلي به نيمه راه رسيد.

محمدرضا يوسفي نويسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران با اشاره به آنكه نگارش فيلمنامه "بازوبند پهلواني" به نيمه راه رسيده، گفت: از 13 قسمت در نظر گرفته شده براي اين فيلمنامه نگارش 6 قسمت تا به امروز به پايان رسيده است.

وي افزود: فيلمنامه "بازوبند پهلواني" به همت صبا و با كارگرداني نيما ميلگي به يك اثر تصويري تبديل خواهد شد.

اين نويسنده در ادامه پرده از قرارگيري مجموعه 100 جلدي داستان هاي شاهنامه در مرحله تصويرگري برداشت و اظهار داشت: مسئوليت چاپ و نشر اين مجموعه شامل داستان هاي بازآفريني شده از بخش اسطوره اي و پهلواني شاهنامه را خانه ادبيات برعهده گرفته است.

يوسفي همچنين از قرار گرفتن كتاب مستند چنين جام لطيف در مرحله گرافيك خبر داد و تصريح كرد: كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان عهده دار چاپ و نشر اين مستند سفالگري لالجين همدان است.

وي در ادامه به آمادگي مجموعه اي از داستانهاي برگرفته از فولكلور با ساخت و ساز داستاني براي چاپ اشاره كرده و گفت: از عناوين داستان هاي آمده در اين مجموعه كه قرارداد چاپ و نشر آن با انتشارات پيدايش منعقد شده مي‌توان از دويدم و دويدم، سنگ صبور و سيب سرخ نام برد.

اين نويسنده خاطرنشان كرد: مجموعه اي از داستان هاي مخصوص خردسالان با عنوان آدم برفي نيز كه در حال حاضر در مرحله تصويرگري قرار گرفته، در آينده نزديك از دريچه انتشارات به شهر وارد بازار كتاب مي شود./ي2
برچسب ها: نشر ، فیلمنامه ، بازوبند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار