يكي از كاركردهاي مديريت فعلي ايجاد دشمني هاي پي در پي و گسترده در سينما بود كه براي حل اين معضل بسياري از افراد و سازمان هاي مختلف بايد وارد ميدان شوند.

محمد مهدي عسگرپور كارگردان سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص اظهارات اخير رئيس سازمان سينمايي گفت: اين ها براي اينكه منتقدان خودشان را از ميدان به در كنند دست به هر اقدامي مي‌زنند.

وي گفت: نگاه تخريبي خيلي بالا بود، در اين پنج سال و هر چه به عقب مي‌نگريد متوجه مي شويد خيلي از كساني كه در دوره اي با هم همكاري مي‌كردند و رابطه‌اي دوستانه داشتند امروز به شكل دشمن رو به روي همه ايستاده اند يكي از كاركردهايي كه اين نوع مديريت داشت ايجاد دشمني هاي پي در پي و گسترده در سينما بود كه براي حل اين معضل بسياري از افراد و سازمان هاي مختلف بايد وارد ميدان شوند.

عسگرپور گفت: وضعيتي كه اكنون در آن به سر مي بريم غيرقابل كنترل است و اين ناشي از سوء مديريت سه سال گذشته است.

وي گفت: به نظرم ميزان تخريب آنقدر بالاست كه سال هاي سال بايد تلاش شود كه به نقطه اي پنج سال پيش باز گرديم.

عسگرپور ادامه داد: در سه سال گذشته به هيچ كدام از وعده ها عمل نشد، همه به ياد داريم كه قرار بود سيصد فيلم در سال ساخته شود و باعث رونق اقتصادي شود اما به وضعيتي دچار شديم كه خبري از توليد فيلم نيست.

اين كارگردان سينما با بيان اينكه روحيه‌ي دست اندركاران سينما براي توليد فيلم به صفر رسيده است، در خصوص كميته ساماندهي صنوف گفت: در حالي گروهي از دوستان مشغول سامان دهي صنوف سينمايي هستند كه رئيس اين كميته هيچ گونه اشرافي به موضوع ندارد.

وي گفت: تمكين كردن به قوانين نظام واجب است اما مسئولان وزارت ارشاد در قبال حكم ديوان عدالت اداري چه واكنشي نشان دادند؟

عسگرپور گفت: متاسفانه مديران براي درك فعاليت هاي صنفي وقت كافي نگذاشتند كه ببينند خانه سينما مفهومش چيست؟

وي  با تاكيد براينكه صحبت هاي اخير شمقدري توهيني بزرگ به مسئولان حوزه‌ي هنري بود، افزود: آقاي مومني فردي مومن و انقلابي بوده كه بخش عمده اي از نظرات ايشان ناشي از استيصال مديران فعلي سينما است كه ناتوان از ارتباط منطقي با فعالان حوزه هنري است.

وي در پايان گفت: دست آورد سه سال فعاليت مديران سينمايي تخريب نهادهاي صنفي بود و كوچكترين انتقادي از وزارت ارشاد نيز اظهارات وابسته به دشمن و بيگانه قلمداد مي شد./ي2

برچسب ها: عسگرپور ، سینما ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار