مدیر شهرک صنعتی شهرستان پارس‌آباد گفت:‌ 15 درصد محصولات تولیدی شهرک صنعتی پارس‌آباد به کشورهای آذربایجان، گرجستان و عراق صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  اردبيل مسعود زرین کمر امروز در جریان بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی پارس‌آباد افزود:‌ این شهرک از سال 89 فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون 17 واحد تولیدی و صنعتی در آن مشغول فعالیت هستند.

وی گفت: شهرک صنعتی پارس‌آباد با محوریت تولید مواد لبنی و آبمیوه با ظرفیتی مناسب در حال فعالیت است به طوری که در این شهرک تولید شیر، دوغ، انواع آبمیوه، دستمال کاغذی، صنایع متعدد خوراکی، پروسس بذر، لوله و اتصالات پلی‌اتیلن، کارتن‌سازی و ... صورت گرفته و راهی بازار مصرف می‌شود.

وی اشتغال ایجاد شده در این شهرک را 300 نفر اعلام کرد و افزود:‌ در شهرک صنعتی پارس‌آباد بالغ بر 120 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است.

زرین کمر با تاکید بر توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرک گفت: در سال مزین به نام تولید و اشتغال مولد ضرورت دارد بخشی از سرمایه‌گذاری‌ها در این مجموعه عظیم صورت گیرد تا بخشی از مطالبات سال که مورد انتظار مقام معظم رهبری و مسئولان است تحقق عینی بخشیده شود.

مدیر شهرک صنعتی شهرستان پارس‌آباد در ادامه شهرک‌های صنعتی را یکی از بستر‌های خوب تحقق شعار سال توصیف کرد و افزود: شهرستان پارس‌آباد به عنوان قطب تولید محصولات کشاورزی با دارا بودن دو مجموعه بزرگ بنگاه تولیدی و صنعتی کشت و صنعت مغان و پارس یک توانمندی فوق‌العاده در رونق همه جانبه واحدهای تولیدی و صنعتی است./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.