آتش نشانان زبانه های آتش که فروشگاه مواد غذایی را در طبقه همکف مجتمع تجاری در بر گرفته و در حال سرایت به طبقات بالاتر بود خاموش کردند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران،  ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ساعت 00:11 دقیقه بامداد امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 55 و80 را  به محل حادثه در بلوار اشرفی اصفهانی اعزام كرد.
 
حسین حسین بیگی افسر آماده منطقه چهار عملیات گفت: از نیم طبقه دوم یک فروشگاه مواد غذایی شعله های آتش زبانه می کشید و در حال سرایت به طبقات بالاتر مجتمع و فروشگاه های اطراف  بود.
 
وی افزود: داخل فروشگاه 8 سیلندر گاز 11 کیلوئی و دو سیلندر گاز 50 کیلوئی وجود داشت که تعدادی از سیلندر های 11 کیلویی دچار آتش سوزی شده بود.
 
 آتش نشانان با قطع سیستم برق و گاز فروشگاه، در یک عملیات سریع شعله های آتش را مهار کرده و با رعایت نکات ایمنی سیلندر های گاز که  تعدادی از آن ها دچار نشتی شده بودند  را به هوای آزاد و مکان امن انتقال دادند.
 
حسین بیگی گفت: آتش نشانان با تشکیل گروه جستجو شهروندان گرفتار در دود حاصل از آتش سوزی را ازمجتمع و شهر بازی که در این مجتمع وجود داشت خارج کرده و به مکان امن انتقال دادند.
 
گروه دیگر از آتش نشانان با بررسی فروشگاه های دیگر پرداخته و پس از اطمینان از نبود آتش سوزی با استفاده  از دستگاه فن فشار مثبت دود ناشی از آتش سوزی را تخلیه کردند./ز
برچسب ها: آتش سوزی ، فروشگاه ، مجتمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار