دبير كل حزب اسلامي ايران زمين با بیان اینکه جريان انحرافی نبايد در كشور استمرار پيدا كند، گفت: جریان انحرافی، خطراتي كمتر از جريان فتنه به همراه نداشته است.

ابوالقاسم رئوفيان دبيركل حزب اسلامي ايران زمين در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به مواضع و اظهارات اخیر برخی از سران اصلاحات و تلاش چهره هایی مانند سید محمد خاتمی برای تطهیر عملکرد اصلاح طلبان در جریان فتنه 88 اظهار داشت: نظام در پاسخ به كساني كه کشور را به چالش مي كشانند، متوسل به برخی شيوه هاي تحديدي مي شود و در صورت تغيير مواضع و تلاش در جهت اصلاح گذشته، می توان با رأفت اسلامي با آنها برخورد کرد.

وي افزود: با عنايت به اينكه فتنه 88، معلول علت هاي متعددي بود كه قبل از انتخابات رياست جمهوري دهم كليد خورد و با طرح نادرست بودن نتيجه انتخابات از سوي برخي نامزدها، نظام  به چالش كشيده شد و مسائلي پديد آمد كه همگي از علل پيدايش جريان فتنه بود.

رئوفيان با اشاره به تلاش جریان اصلاحات براي حضور در انتخابات آتی تصريح كرد: چنانچه اين افراد با مرور زمان و تغيير مواضع خود اين اطمينان را پديد آورند كه در راستاي سياست هاي نظام حركت خواهند كرد، رأفت اسلامي آنها را مشمول عفو قرار مي دهد و در غير اين صورت پيامدهاي ناگواری را در پي خواهد داشت.

این عضو جبهه ايستادگي با اشاره به نزديك بودن انتخابات رياست جمهوري يازدهم و شوراها مدعی شد: اگر در كشور فضاي امن ايجاد شود، دليلي براي حصر و محدوديت اصلاحات وجود ندارد به اين دليل كه سران اصلاحات با عبرت از گذشته، براي حضور در عرصه فعاليت هاي سياسي مي خواهند در چارچوب قوانين فعاليت داشته باشند.

دبير كل حزب اسلامي ايران زمين همچنین با اشاره به اقدامات جريان انحرافي در سطح کشور خاطرنشان كرد: جريان انحرافی نبايد در كشور استمرار پيدا كند بدين خاطر كه اين جريان خطراتي كمتر از جريان فتنه به همراه نداشته است و اين با ايجاد فضاي امن در كشور متناقض است و براي ايجاد فضاي امن در كشور براي انتخابات قطعا بايد با اين جريان برخورد شود.

وي در پايان با اشاره به فعاليت احزاب مختلف براي مطرح شدن در انتخابات خاطرنشان كرد: در جايي كه اپوزيسيون خارج از كشور بخواهد دخالت كند و يا افرادي معاند نظام عرض اندام كنند نبايد اجازه حضور آنان را در انتخابات صادر كنيم و تنها در صورت كسب اطمينان از احزابي كه خطري براي نظام ندارند حق حضور در عرصه سياسي كشور را خواهند داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار