نگاهی به برنامه عفاف و حجاب منطقه 13؛

روز عفاف و حجاب، فرصتی برای توجه به یک فریضه الهی

به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب ویژه برنامه های آموزشی با رویکرد فرهنگی در نواحی مناطق شهر تهران اجرا می شود که براین اساس اداره بانوان منطقه 13 نیز برنامه هایی را طراحی و برنامه ریزی کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اهمیت به عفاف و حجاب از سوی مسئولان و برنامه ریزی برای فرهنگ سازی و رعایت آن به تدریج بنیان های ارزشی و اخلاقی را محکم و استوار می کند.
بر این اساس چنین مناسبت هایی، فرصتی مغتنم برای توجه بیش از پیش به این فریضه الهی و فهم اهمیت و ضرورت آن در خلال مراسم و ویژه برنامه ای متفاوت است.
در ادامه با ویژه برنامه های اداره بانوان منطقه 13 در این روز آشنا می شوید.

*کارگاه های عفاف و حجاب در سراهای محلات
کارگاه عفاف و حجاب از تاریخ 17 الی 24 تیر در سراهای محلات منطقه برگزار می شود.
فهیمه احمدی خواه، مدیر اداره بانوان منطقه 13 گفت: این کارگاه ها در چهار سر فصل با محوریت عفاف و حجاب در 12 سرای محله برگزار و در کارگاه چهل نفر از بانوان شرکت می جویند.
وی افزود: برگزاری این کارگاه ها باعث افزایش بینش دینی دختران و بانوان در زمینه عفاف و حجاب برگزار می شود.
احمدی خواه اظهار داشت: مباحثی کلی در زمینه عفاف و حجاب، نقش موثر عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی برگزار می شود.

*نمایشگاه کتاب عفاف و حجاب در محلات
نمایشگاه کتاب در هفته ملی عفاف و حجاب در سرای محلات منطقه برپا می شود احمدی خواه گفت: همزمان با برپایی کارگاههای عفاف و حجاب ، نمایشگاه کتاب با عرضه انواع محصولات فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب برپا می شود.
وی افزود: موضوعات کتب عرضه شده با محوریت عفاف و حجاب و اهمیت آن در استحکام بنیان جامعه می باشند.

*توزیع پکیج عفاف و حجاب بین بانوان منطقه
مدیر اداره بانوان منطقه 13 گفت: به منظور آشنا نمودن دختران و بانوان جامعه با ابعاد زیبا شناسی حجاب، 500 پکیج عفاف و حجاب میان بانوان توزیع می شود.
وی افزود: در این پکیج ها اقلامی از جمله ساق دست، مقنعه و سی دی آموزشی موجود است که در کارگاههای عفاف و حجاب به شرکت کنندگان اهدا می شود./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار