مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از تشکیل ششمین جلسه کمیسیون عفاف و حجاب خبر داد

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  نرگس معدنی‌پور مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران درتشریح آخرین مصوبات کمیسیون عفاف و حجاب دراین جلسه گفت: تشکیل کمیته‌های تخصصی فرهنگی، هنری، علمی و تبلیغاتی ذیل کمیسیون عفاف و حجاب تایید و مقرر شد تا نتایج و راهکارها‌ی تحقق این مهم مورد بررسی قرار گیرد.
وي افزود: ششمین جلسه این کمیسیون روز گذشته 12 تیر با ریاست قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تشکیل و به بررسی عملکرد سازمان‌های زیبا‌سازی و رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب پرداخت.وی ادامه داد: خوشبختانه سازمان‌های مذکور عملکرد موفقی در این حوزه داشته و دستاوردهای آنها رضایت اعضای کمیسیون را در پی داشت.
همچنین با اکثریت آرا ساخت تیز‌رهای تبلیغاتی، افزایش تندیس‌ها و تبلیغات محیطی با موضوع عفاف و حجاب در دستور کار سازمان زیبا‌سازی قرار گرفت.
معدنی‌پور تصریح کرد: لزوم استفاده از لباس فرم تایید شده برای بانوان شاغل در شهرداری، حمایت از کارآفرینان مدل والگو‌های اسلامی از دیگر مصوبات این جلسه به شمار‌ می‌رود.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران افزود: تهیه محصولات فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب، تشکیل کمیته‌‌های تخصصی، ارایه خدمات به زوج‌های جوان، حضور اساتید علوم انسانی همچنین طراحان مد و لباس اسلامی از مهمترین مباحثی بود که در ششمین جلسه کمیسیون عفاف و حجاب مورد بررسی و تایید قرار گرفت./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار