جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی سهند تبريز در ارتباط با آغاز تحريم هاي جديد غرب عليه ايران بيانيه اي را منتشر كرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتي سهند تبریز با انتشار بيانيه اي تحريم هاي غرب عليه ايران را بي اثر و آن را عاملي براي رشدو نمو كشور دانست.

متن بيانيه بدين شرح است:

بسمه تعالی

چند روزی است که بنگاه‌های خبرپراکنی غربی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا افزایش ناگهانی قیمت‌ها در کشور را به شروع تحریم‌های نفتی اتحادیه‌ اروپا علیه ایران نسبت دهند و همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند با توسل به این مسئله به خیال باطل خویش ارتباط قلبی مردم را با جمهوری اسلامی قطع کرده و دلبستگی آن‌ها را به نظام از بین ببرند. متأسفانه در داخل کشور هم می‌بینیم که عده‌ای از روی جهل یا غرض همان ادعاها را تکرار کرده و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم و پلیدش کمک می‌کنند. از سوی دیگر مفسدانی که سر در آخور استکبار دارند و همچون غلامانی حلقه به گوش در صدد اجرای اوامرند، با ایجاد اختلال در نظام اقتصادی کشور باعث شدند تا قیمت ارز به صورتی حبابی رشد کند و زمینه را برای تبلیغات منفی دشمنان فراهم آورد.

حال سؤال اینجاست که چرا دستگاه‌های اجرایی و نظارتی برای جلوگیری از این سوء استفاده، آن‌چنان که باید تلاش خویش را به کار نگرفته‌اند؟ و به راستی آیا زمان آن نرسیده است تا با دست‌کشیدن از اختلافاتی که رهبر معظم انقلاب آن‌ها را توهماتی بیش ندانستند، بیش از پیش با همکاری و کمک به یکدیگر حول اهداف مشترک دفاع از اسلام و ملت و استقلال کشور گرد هم آیند و توان خویش را در جهت رشد و تعالی کشور و دفاع از هویت انقلاب و مبارزه با مفسدین و اخلال‌گران به کار بندند؟

دستگاه‌های کشور باید بدانند که ملت ایران همواره ناظر بر عملکرد آنان است و از قصور آن‌ها در انجام وظایفشان گذشت نخواهد کرد. ملت بزرگ و همیشه سرافراز ایران اسلامی سال‌هاست که تحمل سختی‌ها را به جان خریده است تا آرمان‌های انقلاب و امام راحل بر زمین نماند و در راه تحقق این آرمان‌ها از هر گونه بذل جان و مال دریغ نکرده است و این بار هم به سان دفعات پیش با بصیرت کافی، تمام این اقدامات را رصد کرده و رودهای جاری را به راحتی از مرداب های متعفن تشخیص داده و باز هم تمام امیدهای دشمنان را به یأس مبدل می‌سازد.

امروز همگان می‌دانند که صحبت از آغاز تحریم‌ها علیه ایران تنها به یک شوخی می‌ماند، چرا که ملت ایران از همان اوایل انقلاب طعم شیرین تحریم‌های کشورهای غربی را چشیده است و در این فضا رشد و نمو یافته است و این تحریم‌ها را زمینه‌ای می‌بیند برای اثبات توانایی متخصصان داخلی تا به جهانیان اثبات کند که جوانان این مرز و بوم با اتکا به نیروی ایمان و استمداد از خداوند بزرگ در راه تحقق اهداف خویش همواره به پیش خواهند رفت و هیچ نیرویی یارای مقابله با عزم و اراده‌ی پولادین آن‌ها را ندارد.

با آرزوی پیشرفت و تعالی همه‌جانبه‌ی ایران اسلامی

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار