شهردار منطقه 21 گفت: به همت واحد عمرانی نصب جدول در بوستان افق به منظور جلوگیری از ورود خودرو ها به بوستان افق انجام شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ سلیمی در بخش دیگری تصریح کرد: در ادامه روند برگزاری جلسات کمیته فنی هفته جاری جلسه مذکور با حضور شهردار ناحیه یک و رئیس اداره فنی و ترافیک و همچنین کارشناس محیط زیست و فضای سبز در دفتر شهردار ناحیه برگزار شد.
در اين جلسه  حاضرین ضمن بررسی روند اجرای مصوبات قبلی بر همکاری واحد های ذیربط جهت مبارزه با جوندگان مضر شهری تاکید و هدف از برگزاری این جلسات را جلوگیری از تکثیر و ازدیاد جانوران مضر در محیط شهری اعلام کردند.
* برگزاری کلاس های گل و گیاه در محلات

سلیمی افزود: با توجه به استقبال شهروندان از این کلاسها قرار بر آن گردید تا باری دیگر دوره های گل و گیاه برگزار شود؛ در ضمن در طی روز برگزاری این کلاس آموزش کلاسی دیگر تحت عنوان کلاس آموزش گل های آپارتمانی در مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه واقع در پارک ریما برگزار شد.

* نظارت بر کیوسکهای مطبوعاتی در سطح ناحیه 1

شهردار منطقه 21 در ادامه گفت: کیوسکهای مطبوعاتی موجود در این ناحیه به صورت مستمر کنترل می شود که در این رابطه 8 کیوسک مطبوعاتی در محلات 7 گانه این ناحیه مشغول به فعالیت می باشند که به منظور عدم فروش مواد دخانی و دیگر فعالیت های غیر مجاز همچنین از جلوگیری از سد معبر کیوسکهای مذکور نظارت مستمر توسط کارشناس ساماندهی صورت می پذیرد.

*صدور اخطار به ساختمان های نیمه کاره

سلیمی افزود: اداره شهرسازی اقدام به صدور ابلاغیه به ساختمان های نیمه کاره کرد که این اقدام طی ماه گذشته به 50 واحد مسکونی در حال ساخت به منظور جمع آوری مصالح و انتقال نخاله اخطار داده شد که هدف از این اقدام سهولت در تردد شهروندان و جلوگیری از آب ماندگی در انهار و همچنین حفظ پاکیزگی و بهداشت در محیط است.

* برپایی اردوی زیارتی ویژه جوانان
شهردار منطقه 21 بیان کرد: همزمان با روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، جوانان محلات 6 گانه سطح ناحیه در اردوهای تفریحی و زیارتی شرکت کردند که در این اردو جوانان با حضور در مرقد امام زادگان همچون امامزاده صالح، عینعلی و زینعلی به تقویت روحیه خود پرداختند.

* اعزام مادران به بوستان بهشت مادران

وی اذعان کرد: به همت واحد ورزش ناحیه 35 تن از بانوان محله تهرانسر شرقی از پارک سپید به بوستان بهشت مادران اعزام شدند که هدف از این اقدام ایجاد اوقات فراغت برای بانوان و بازدید شهروندان از اماکن دیدنی و تفریحی شهر تهران است.

*احداث میدان و اصلاح هندسی

وی خاطر نشان کرد : پس از انجام اصلاح هندسی در بلوار اصلی تهرانسر واحد عمران در تقاطع بلوار یاس و بلوار اصلی تهرانسر اقدام به احداث میدان کرد که هدف از این اقدام افزایش ایمنی شهروندان و جلوگیری از تصادفات رانندگی در تقاطع مذکور است./ل

 

برچسب ها: خبرنامه ، خودرو ، انهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار