وزنه بردار دسته 85 کیلومتر تیم ملی گفت: از قبل برای کسب مدال پیش بینی نمی کنم به همین منظور از مصدومیتم درس های زیادی گرفتم.

سهراب مرادی وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هیچگاه در بحث کسب مدال طلای المپیک 2012 لندن ناامید و ناتوان نیستم ولی با مصدومیت دستم درس های زیادی را آموختم که نباید از قبل برای کسب مدال پیش بینی را انجام داد.

وی ادامه داد: یک اتفاق ساده در تمرین مرا از آمادگی مطلوبی بدنی دور کرد اگر دستم مصدومیت بدی پیدا نمی کرد می توانستم رکوردهای بیشتری را در تمرینات بزنم.

مرادی در مورد رکورد شخصی اش قبل از حضور در المپیک لندن گفت: رکورد شخصی ام در دسته 85 کیلوگرم 386 کیلوگرم است که در رنکینگ فدراسیون جهانی وزنه برداری در رده دوم جهانی قرار خواهد گرفت ولی تمام تلاشم برای به دست آوردن بهترین مدال المپیک خواهد بود.

وی ادامه داد: مدال طلای المپیک آن قدر به من انگیزه می دهد که حتی با مصدومیت دستانم برای کسب این مدال با قدرت در المپیک ظاهر شوم.

مرادی در مورد کسب مدال های طلا و نقره دسته 85 کیلوگرم رقابت های وزنه برداری المپیک 2012 لندن خاطرنشان کرد: مدال طلا و نقره ایران باید برای کشورمان باشد چون تیم ملی وزنه برداری ایران بهترین وزنه برداران را در این دسته دارد اگر مدال طلا به من نرسد به هم وطن من و دوستم کیانوش رستمی خواهد رسید این مسئله برای من مهم تر از هر چیز دیگری است و در رقابت های وزنه برداری المپیک 2012 لندن می خواهم کار کوچکی برای سربلندی کشورم انجام دهم.

وی در مورد بی مهری مسئولان ورزش استان اصفهان گفت: اصلاً انتظار نداشتم که مسئولان ورزش اصفهان بی خصوص رشید خدابخش مدیر کل سابق ورزش و جوانان اصفهان به عملکردهای ورزشکاران این استان بی توجه باشد که فقط وعده و وعید را برای درخشش های ما بدهد.

وی ادامه داد: اگر یکی از ورزشکاران اصفهان در المپیک لندن مدال به دست آورد تمام اعتبارش به ورزش اصفهان می رسد ولی چه طور و چگونه مسئولان به این ورزشکار رسیدگی کردند.

مرادی گفت: امیدوارم با حضور محمد جواهری مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان اصفهان عملکرد نفرات ورزش اصفهان به خوبی رصد شود تا دیگر ورزشکاران مورد بی مهری قرار نگیرند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار