استقلالي ها با شرایط خاص بازیکنان جدید را جذب کردند و با قدیمی ها به توافق نهایی رسیدند این در حالی است که چند بازیکن این تیم در لیست نفراتی قرار دارد که قیمتشان از دیگر نفرات این تیم بالاتراس.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعضای تیم استقلال در حالیکه باشگاه با مشکلات مالی بسیار زیادی روبروست با این تیم قرارداد امضا کردند اما اعضای باشگاه معتقدند با شرایط خاص و ویژه ای توانستند نظر اعضای این تیم را جلب کند و در این میان بازیکنانی که فصل پیش در این تیم حضور داشتند با شرایط متفاوتی روبرو هستند زیرا قیمت آنها با بازیکنان جدید متفاوت است.

مهدی رحمتی جزو نفراتی است که گران ترین عنوان این تیم محسوب می شود و در کنار وی خسرو حیدری و پژمان منتظری نیز با وضعیت مشابه رحمتی روبرو هستند.

علی فتح الله زاده با وضعیت خاص رحمتی را راضی به ماندن کرد و این شرایط در خصوص منتظری و حیدری نیز صادق بود.

پژمان منتظری از باشگاه قطری پیشنهاد مناسب دریافت کرد اما در استقلال ماند تا این تیم را همراهی کند از طرفی خسرو حیدری هم از سپاهان و باشگاه ترکیه ای پیشنهاد دریافت کرد اما با اصرار قلعه نوعی و فتح الله زاده در این تیم ماند تا آبی ها را همراهی کند این در حالی است که دو بازیکن دیگر را نیز باید به این فهرست اضافه کرد، سیاوش مدافع دورگر استقلال جزو این نفرات است و سیاوش اکبر پور به همراه صادقی نیز جزو نفرات تیم هستند که با شرایط بهتر مالی نسبت به دیگر نفرات روبرو شدند مسئولان تیم استقلال برای حفظ برخی نفرات شرایط را تغییر دادند تا بتوانند تیم فصل آینده را حفظ کنند و برای جدایی آنها ضرر نکنند.

شایان ذکر است، مسئولان این تیم خبر قیمت های بالا را تکذیب می کنند اما استقلال با اینکه نسبت به پرسپولیس با شرایط متفاوتی روبرو بود اما چند بازیکن این تیم نیز نزدیک به چند بازیکن تیم پرسپولیس جذب این تیم شدند./ق

برچسب ها: استقلال ، لیست ، بازیکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار