بازيگر بايد با برخورداري از فرهنگ صحيح و والا به اصل مردمداري به عنوان عامل موثر در روابط اجتماعي خود توجه داشته باشد.

مهدي اميني خواه بازيگر سينما و تلويزيون درباره‌ي ابزارهاي ماندگاري سينما به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: كساني كه مي‌خواهند در عرصه سينما جاودان و نو بمانند بايد از طريق علم و دانستن وارد اين عرصه شده و به روابط و پارتي توجه نكنند، چون آن هايي كه از طريق روابط وارد اين عرصه مي شوند از نظر بار علمي دست خالي هستند و در نتيجه زياد در اين عرصه دوام نمي‌آورند و برعكس كساني كه با تلاش خود و بار علمي و تحصيلات وارد عرصه سينما مي شوند ماندگاري بيشتري خواهند داشت.
اميني خواه درباره عوامل اجتماعي و فرهنگي در تربيت بازيگران عنوان كرد: در اين حرفه يك بازيگر نمي‌تواند فقط به بازيگري و ايفاي نقش در مقابل دوربين بسنده كند زيرا تا زماني كه فرهنگ درست را در روابط اجتماعي نداند و با مردم به نحو معقول رابطه برقرار نكند نمي‌توان گفت حرفه اي است در اصل مردم داري يك اصل مهم در بازيگري است.
وي در مورد شهرت و تاثير آن در زندگي بازيگران اظهار داشت: شهرت هم به عنوان يك امر طبيعي يكي از مسائلي است كه بازيگران دست و پنجه نرك مي‌كنند و اين اصل نيز مانند ديگر موارد اين حرفه از معايب و مضاياي خاص خود برخوردار است و بايد با آن كنار بيائيم و به لطف خداوند تا به حال معايب مشهور بودن گريبان گير من نشده است.
اميني خواه درباره تاثير رسانه ها در روند تربيت بازيگران بيان كرد: رسانه ها بزرگترين پل ارتباطي ميان جامعه هنر و مردم هستند و اطلاعات مربوط به جامعه هنر و دنياي بازيگري از طريق رسانه به دست مردم مي رسد، بنابراين بديهي است كه از اهميت زيادي برخوردار هستند.
گفتني است، اميني خواه در حال حاضر در فيلم سينمايي به رنگ اغنا به كارگرداني علي رامشه براي عيد سعيد فطر ايفاي نقش مي‌كند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار