مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: اعتبارات آبرسانی روستایی در استان اردبیل بیش از 2.5 برابر افزایش یافته و برای این مجموعه یک سال طلایی را رقم زده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل پرویز عباسی امروز در جریان بازدید از طرح های آبرسانی روستایی و مجتمع‌های انتقال آب در اردبیل افزود: 24 میلیارد تومان در یک سال گذشته اعتبار به این مجموعه اختصاص یافته که امسال نیز پیش‌بینی می‌کنیم رقم اعتباری استانی این مجموعه نسبت به سال 90 دو برابر افزایش یابد.

وی در مورد کیفیت آب شرب روستایی گفت: به اذعان دستگاه‌های نظارتی و سنجش کیفیت آب از نظر بهداشتی و بیماری‌های منتقله آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل جزو دو استان برتر کشور است که هیچ آثار و علایمی از بیماری منتقله آب در آن مشاهده نشده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل از حل مشکل شبکه آبرسانی آسیب‌دیده بر اثر بارش‌های اخیر در شهرهای خلخال، کوثر و عنبران نمین خبر داد و افزود: در مجموع 14 روستا بر اثر سیلاب اخیر خسارت دیده بودند که سعی کردیم در زمان کوتاه تاسیسات خسارت دیده را ترمیم کرده و اهالی این روستاها را از آب شرب سالم بهره‌مند کنیمع/.

برچسب ها: اردبیل ، آبرسانی ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.