ديدار گيتي پسند اصفهان و تاسيون نام با حواشي مختلفي مانند استقبال كم تماشاگران كويتي همراه بود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،  رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا از ديشب با برگزاري چهار بازي استارت خورد.
 شايان ذكر است: گيتي پسند اصفهان در ديدار برابر تاسيون نام ويتنام با نتيجه پر گل 8 بر صفر به پيروزي رسيد.
 گيتي پسند در اين ديدار با پيراهن راه راه قرمز و سفيد به ميدان رفته  و  ويتنام با پيراهن آبي لاجوردي بازي كردند.
 شايان ذكر است: سالن يرموك به عنوان محل برگزاري بازي ها به هيچ وجه با استقبال تماشاگران همراه نبوده و حتي كمتر از50 تماشاگر اين ديدار را تماشا مي كردند.
 در اين ديدار همچنين عليرضا افضل سرمربي تيم گيتي پسند را بر عهده داشت و تلويزيون كويت كه بازي را پخش مي كرد به اشتباه مربي گيتي پسند را به جاي علي افضل سرمربي اين تيم معرفي مي كرد.
 شايان ذكر است: در اين بازي با توجه به باخت ناباورانه، ناگويا او شنز ژاپن از ازبكستان باعث شد تا گزار شگر ديدار بارها به  آن اشاره كند.
 در جريان بازي گيتي پسند پس از 5 نفره كردن ويتنام و دريافت دو گل سرمربي ويتنام از كار خود پشيمان شد و تيمش را به  حالت گذشته برگرداند و درنهايت گيتي پسند 8 بر صفر به پيروزي رسيد.

* ضيافت شام رئيس فدراسيون كويت
 گيتي پسندي ها شب گذشته  با حضور در فدراسيون فوتسال كويت مهمان رئيس فدراسيون كويت بودند.
 در اين ضيافت كه با حضور همه تيم هاي حاضر در رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا برگزار شد، رئيس فدراسيون فوتسال كويت به تيم هاي حاضر دراين دوره از رقابت ها خوش آمد گفت.

* قضاوت داور ايراني در جام باشگاه ها

 در ميان داوران آسيايي داوران فوتسال ايراني از نام و شهرت خوبي  برخوردار هستند  يكي از اين داوران محمود نصير لو است .
محمود نصير لو از داوران با سابقه فوتسال  كشورمان كه پيشينه حضور در تعداد زيادي از ميادين بين المللي را دارد براي قضاوت در اين ديدار از سوي كنفدراسيون فوتسال آسيا به كويت دعوت شد.
شايان ذكر است: محمود نصيرلو روز پنج شنبه ايران را به مقصد كويت ترك كرده و با حضور در آزمون هاي  ورودي قضاوت در اين دوره از قضاوتها توانست مجوز قضاوت دراين دوره از رقابت ها جام باشگاه هاي آسيا را به دست بياورد.
شايان ذكر است:  رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا به مدت شش روز در كشور كويت برگزار مي شود.

* تغييرات اساسي عليرضا افضل
 
عليرضا افضل، سرمربي گيتي پسند  اصفهان دراين دوره از رقابت ها تغييرات گسترده اي را نسبت به گيتي پسند  حاضر در رقابت هاي ليگ برتر فوتسال به وجود آورد و تعداد زيادي از بازيكنان را همراه خود نبرد.
شايان ذكر است:  با وجود اينكه خبر جدايي مصطفي نظري و وحيد شمسايي از گيتي پسند اصفهان به دليل به توافق نرسيدن بر سر مسائل  مالي به گوش مي رسد شنيده شده عليرضا افضل به شخصه خواستار جدايي اين دو ستاره از گيتي پسند اصفهان شده است.

جدايي بازيکنان فقط به اين دو بازيکن مربوط نشده و نفرات ديگري هم از کاروان گيتي پسند با صلاحديد مربي جا مانده اند.

در اين مسابقات نفراتي مانند احسان زحمتكش  و مسعود دانشور هم از گيتي پسند جا ماندند تا افضل با تيمي جوانان و چند با تجربه  راهي  مسابقات شود./ق

برچسب ها: گیتی ، پسند ، کویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار