معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران از افزایش وظایف دفاتر خدمات الکترونیک به 50 سرویس و فرا منطقه ای شدن آن خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سید مناف هاشمی افزود: هم اکنون بیش از 30 سرویس از طریق دفاتر خدمات الکترونیک به شهروندان ارائه می شود که باید به 50 سرویس افزایش یابد .  
وی افزود : در حوزه شهرسازی اقدامات خوبی توسط دفاتر خدمات الکترونیک انجام می شود و با اجرای طرح تفصیلی موضوعات مربوط به این بخش نیز از طریق دفاتر صورت می گیرد.  
معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران تصریح کرد : همچنین در نظر داریم تا مباحث حوزه آتش نشانی ، پسماند ، سازمان پارک ها ، حوزه مالی و اداری و نوسازی ، درآمد و تسویه حساب ها نیز هرچه بیشتر از این طریق انجام شود .  
هاشمی خاطر نشان کرد : امیدواریم با رویکردی که دنبال می شود و با پیگری های انجام شده ، تا پایان امسال همه سرویس هایی که امکان واگذاری دارند به این دفاتر واگذار و به غیر از حوزه شهرسازی سایر موضوعات شهرداری از طریق این دفاتر دنبال شود .  
وی با اشاره به فرامنطقه ای شدن ارائه سرویس در دفاتر خدمات الکترونیک گفت : مقدمات کار برای فرامنطقه ای شدن وظایف در دفاتر خدمات الکترونیک فراهم شده که امیدواریم تا پایان سال این امر نیز محقق شود ./ل
برچسب ها: افزایش ، خدمات ، الکترونیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار