زوج آمریکایی برای ویران کردن منزلی که فضای مشرف به دریا و پل معروف سانفرانسیسکو را به روی منزل مسکونیشان بسته بود، 4.2 میلیون دلار پرداخت کردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه، یک زن و شوهر در شهر سانفرانسیسکو در آمریکا برای باز کردن فضای مشرف بر پل سانفرانسیسکو و دریای آن یک خانه قدیمی و لوکس را به مبلغ 4.2 میلیون دلار خریداری کردند تا آن را ویران کنند.


بدين ترتيب کلارک و شارون وینسلو اکنون به آرزوی چند ساله خود که لذت بردن از منظره زیبای دریا و پل سانفرانسیسکو است ، رسیده اند.

این زوج در سال 2008 خانه ای به مبلغ 19 میلیون دلار در منطقه نزدیک به دریا خریده بودند اما با مشکل بسته بودن فضای دید دریا و پل سانفرانسیسکو مواجه شدند.

آنها بالاخره ناچار شدند خانه لوکس و قدیمی را که فضا را بسته بود بخرند تا آن را ویران کنند و بدین ترتیب فضای دریا و پل را مشاهده کنند.

کلارک گفت: " خانه ای که ویران شد جلو دید ما و فضای مشرف به دریا را کاملا بسته بود من وهمسرم از این بابت اذیت شده بودیم".

دیوید پیتس مهندس یک شرکت ساختمانی که خانه 4 میلیون دلاری را ویران کرد با اشاره به مبلغ پرداخت شده برای این ساختمان گفت: " برای اولین بار چنین معامله ای را می بیند."

برچسب ها: ویو ، پل ، سانفرانسیسکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار