فرماندار مه ولات از تصويب 102 طرح در كارگروه توسعه كشاورزي شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، علي حاجي عرب با اعلام اين خبر افزود: براي اين طرح ها كه تنها بخشي از 247 طرح شناسايي شده در حوزه توسعه كشاورزي مي باشد، 103 ميليارد ريال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وي ادامه داد: جهاد كشاورزي موظف است بر تمام مراحل سرمايه گذاري و نحوه هزينه كرد اعتبارات دريافتي از سوي متقاضيان نظارت و از صرف شدن آن در محلي جز اجراي طرح جلوگيري نمايد..

رييس كارگروه توسعه بخش كشاورزي مه ولات وجود واسطه ها در چرخه خريد و توزيع را از معضلات اين بخش عنوان و اضافه كرد: اعضاي كارگروه براي ساماندهي اين امر و بهره مندي مناسب كشاورزان از سود فروش محصولات شان، تلاش خواهند كرد.

محمدرضا اوراني، معاون برنامه ريزي سازمان جهاد كشاورزي خراسان رضوي حذف دلالان را باعث كاهش نرخ قيمت ها و هزينه پرداختي از سوي مصرف كنندگان دانست و اظهار داشت: آنان با در اختيار داشتن امكاناتي چون انبار، سردخانه و غيره توليدات كشاورزان را با قيمت نازل خريداري و در زمان نياز جامعه آن را با قيمتي گزاف به فروش مي رسانند.

وي از اعضاي كارگروه توسعه كشاورزي خواست تا با شناخت زمينه هاي لازم براي سرمايه گذاري و معرفي آن به سرمايه داران، آنان را به سمت ايجاد صنايع تبديلي سوق دهند.

وي اظهار داشت: جهاد كشاورزي شهرستان موظف است با شيوه اي صحيح و رعايت تكريم ارباب رجوع افرادي كه طرح هاي آنان در جلسات كارگروه مصوب نشده را توجيه و از ارجاع آن به فرمانداران خودداري كنند

برچسب ها: نظارت ، کشاورزی ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.